Menü
 
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
Chat
Név:

Üzenet:
:)) :) :@ :? :(( :o :D ;) 8o 8p 8) 8| :( :'( ;D :$
 
El ne felets írni a vendégkönyvbe!
 
A hét animációja
 
Hírlevél
 
Végigjátszások
Végigjátszások : Prince-of-Persia

Prince-of-Persia

DesMonD  2005.02.05. 14:05

The Sands of Time

IN THE BEGINNING...

Az eleje roppant egyszerű, didaktikus jellegű. Menj be az erkélyen :) Nézd végig a bevezető animációt, majd menj fel a kőtörmeléken jobbra, ugorjad át a rést; menj feljebb. Futás, plusz jobb klikk, hogy felfuss a falra, majd húzódzkodj fel. Ugord át a rést a hídon, amit egy becsapódó lövedék fog okozni pillanatokon belül. Jobbra, ugrás, majd menj balra be a palota egyik termébe. Menj ki, ahol az első csatád következik. Öld meg a delikvenst, mássz fel a létrán, ahol újabb gaz ellenségek fognak rád várni. Menj át a következő termen. (Jobb klikkel ihatsz a vízből, ami életerőt jelent). Menj le a törmelékeken, küzdj meg a négy ellenséggel. Menj tovább az épületen keresztül, amíg ki nem érsz egy fából készült átjáróhoz. falfutással menj tovább, mássz fel a létrán. Az átvezető animáció megmutatja neked a következő célodat. Öld meg a négy embert, majd menj végig a párkányokon, mássz be e lyukon. Egy oszlopos terembe érsz. Ölj meg mindenkit, majd ugorj fel az egyik oszlopra (amelyikre tudsz). Onnan át a következő, majd a legnagyobbra, aminek a legtetejéről fel tudsz ugrani az erkélyre.

THE MAHARAJAH'S TREASURE VAULTS (2%)

Az első résen sima falfutással át tudsz jutni, a másodiknál viszont ugyanezt a mozdulatot egy ugrással kell bonyolítani. Ugorjad át a következő rést is, majd fuss fel a falon, és a tetejéről rugaszkodj el, így fel tudsz jutni. Elértél abba a terembe, ahol az Idő Homokja van. De a tőrt nem tudod innen megszerezni, szóval juss át a másik oldalra falfutás+ugrás kombinációkkal. Ha leesnél, az oszlopokon vissza tudsz menni, és víz is van, fel tudod magad tölteni.
Jön az első csapda. Nagyon egyszerű. A középső szeletelő után kell menni, és amikor elment a két szélső, kimenni a külső sávba.
Most egy kicsit firánykosabb rész jön. Falfutás a bal oldali falnál, majd el kell ugrani úgy, hogy a merőleges fal szélén lévő párkányra érkezzél. Ha ez megvan, már tovább kell menni a párkányokon. A biztonságosnak látszó rész mégsem anniyra az, a két szélén egy-egy forgó csapda fog "járőrözni". Várd meg míg elmegy, majd megint falfutás a bal oldali falon, majd a végén el kell ugrani, hogy a túloldalon lévő párkányra érkezzél. A következő résznél csak annyi a lényeg, hogy végigmenj a párknyokon, és annak függvényében hogy hol szakad le, feljebb, lejjebb kell menned. A végén ugorj át az oszlopra, ugrálj rajtuk végig, majd az utolsón ereszkedj le.
Menj fel a lépcsőkön. Fel kell jutnod a tőrhöz. Az elején használj falfutást, ugrálást, majd a végén falfutás és sok ugrás. Jól kell időzíteni, hgoy mikor nyomod meg az ugrás gombot.
Az átvezető animáció bemutatja hogy mire is képes az új szerzeményed. Menj tovább a falfutás+ugrás kombinációkkal. Menj keresztül a forgó csapdákon, a végén pedig fel a párkányon.

YOU HAVE UNLEASHED THE SANDS OF TIME (5%)

Bizony elszabadult a pokol. Ezek ellen a szörnyek ellen az egyetlen halálos fegyver a tőr. Tehát ha levágtad őket karddal, akkor végezned kell velük a tőrrel, mert különben újjáélednek. Ugráj sokat, ne nagyon kerítsenek be, és ne hagyd hogy újjáéledjenek. Összesen kb. 8-an lesznek. Ha kell, akkor az "R" gombbal vissza tudsz menni az időben, így elkerülheted a végzetedet, vagy egy-egy súlyosabb csapást. Fontos, hogy tartsd lenyomva, mert ha csak egyszer nyomod meg, akkor kiürül egy tartályod, és kb. egy másodpercet tekertél csak vissza.
Oldalt van egy rés amin ki tudsz menni. Menj fel a lépcsőn a csaj után, majd - mivel leomlik a plafon, menj be oldalt az ajtón. Menj le a lépcsőn, majd a szoba egyik felében keresd meg a rudakat. Menj fel a párkányra rajtuk (jobb klikkel lendülsz, ugrással elengeded). Utána jön egy falfutás-ugrás-rúd kombináció. Ha elvétenéd, használd az "R" gombot.
A nő megint meglóg, te meg ugrálhatsz megint a rudakon. Hamarosan egy újabb szobába érsz. A rövid kis bevezető megmutatja, hogy hova kell eljutnod. Lendülj végig a rudakon, egészen a párkányig. Onnan egy nagy ugrás, a végén kapd el az egyik rudat, és ess le a földre. Harc! Győzd le a csigaképű szörnyeket.
Menj a lyuk alá, fuss a falnak, majd onnan elrgaszkodva kapd el a következő rudat. Ezt játszd el addig, amíg a lyukhoz nem érsz. Ha belemész a fénycsóvába, akkor vízióid lesznek, képeket látsz a jövődből, majd utána menthetsz egyet. Menj tovább.

"HAD I REALLY SEEN HER?" (7%)

Fuss falnak, onnan fel a rúdra, lendülj fel a párkányra. Uténa vigyázz, óvatosan kőröl-kőre juss le. Ha látsz egy fényes kis pontot, akkor használd a tőrt, így több homokhoz jutsz, ami a későbbikeben még fontos lesz. Amikor fölülnézetből látsz egy szakadékot, akkor oda ereszkedj le óvatosan. Menj tovább. AZ átvezető animáció után öld meg a génhibás bogarakat.
A folyosó végén balra vételezz homokot, majd utána menj a másik irányba. Eegy jó nagy terembe érsz. Ugorj át, majd menj ki az erkélyre. Falfutással hidalt át az akadályt. Ugyanabba a terembe érsz vissza. Mássz fel az oszlopra, onnan ugrándozz addig, amíg oldalt egy kis párkányt nem látsz. Ugorj át oda, ereszkedj le. Falfutás, majd a végén ugrás át az oszlopra. Csússz le, öld meg a bogarakat, majd vedd fel a homokot.

A következő oszlopot megint falfutás+ugrás kombinációval érheted el. A sarokban van egy hatalmas kőtömb. Mássz rá fel, majd onna a falról elrugaszkodva kapd el a rudat. Lendülj át a fenti placcra. Ugorj át oda, ahol a mágikus homok van, vedd fel. Mássz fel az oszlpon, ugorj egészen az oldalsó kis kiálló placcig. Onnan ugorj és kapd el a repedést, majd szépen araszolj le. Jön egy nagy harc. Jó sokan lesznek, használd előszeretettel az ugrást, illetve a gurulást. Ha megvagy, menj a fénycsóvába, és ments egyet.

A SECRET PASSAGE (10%)

Húzd el a szekrényeket, az egyik mögött lesz egy titkos ajtó. Menj be, a falnál futás+ugrás kombinációt használj. Lépj a gombra, majd gyorsan menj be. A széléről falonfutás, majd ugrás. A dobozt húzd a gombra, mert amint lelépsz róla, becsukódik az ajtó. Egy nagyobb, érdekesebb terembe érsz. Oldalt van egy kar, azt a jobb klikk+irány gombokkal tudod kihúzni. De amint megtetted, futás, mert a rámpa vissza fog húzódni. Még épp hogy el tudsz ugrani róla.

Egy érdekes rész jön. Az egyik karral fel-le, a másikkal oldalra mozgatod a szerkezetet. Fel kell venni a felső szintre az összes ilyen csövet, és a helyes sorrendben. Először a telehold jelű csövet vedd fel, majd az üreset. Aztán jön a félhold, majd a negyed. Ez a helyes sorrend. Fent látod az aljzatokat. Forgasd aszerint is helyes sorrendbe, majd vidd fel. Menj ahhoz az ajtóhoz, amin a narancssárga jel van, és mássz fel a létrán. Ugorj a gombra.
Mássz le a létrán, küzdj meg a két szörnnyel.
Menj fel a lépcsőn, és ments egyet.

THE PALACE'S DEFENSE SYSTEM (12%)

Látod a lyukakat a padló bizonyos részein? Nahát oda ne lépj, vagy menj nagyon-nagyon lassan. Az utolsónál falfutással is ki tudod kerülni. Húzd meg a kart. A párkány alatt kellemes kis fűrész van. Amikor kezd távolodni, ugorj át, és azonnal menj a tetejére. Utána menj a széléhez, ugorj át a másikra, de vigyázz, azonnal ereszkedj lejjebb, lógjál rajta. Oldalazz a széléig, onnan húzódzkodj fel, majd ugorj a másik oldalra. Jön a következő. Ezeket a csapdákat úgy tudod kikerülni, hogy átugrasz a másik oldalon lévő párkányra. Onnan megint vissza, mikor távolodnak tőled, és megint biztonságban vagy. Egy darabig. Ha az ajtó be van zárva, akkor elkéstél, és bizony vissza kell menned a karhoz. Tehát jobb ha sietsz. Újabb mentési lehetőség, és vízió.

A BOOBY-TRAPPED COURTYARD (14%)

A falon van egy gomb. Nyomd meg, majd fuss középre. Ugorj fel a kőtömbre, onnan a rúdra, lendülj fel a kőre. Onnan ugorj át az erkélyre. Egy forgó penge jön. Az első még egyszerű, arra kell figyelni az ilyeneknél, hogy jól időzítsünk, és hogy arra menjünk, amerre a csapda mozog. A következő már nehezebb dió. Akkor induljunk, ha a forgó fűrész épp felénk jön, és persze a függőleges dorong sem akadályoz meg benne. Utána a sárga pontról ugorj a rúdra, onnan az ajtóhoz. Jön egy létra. Oldaról a kövekről fuss végig a falon, majd rugaszkodj el, így el tudod kapni azt. Menj tovább balra. Falon futással el tudod kapni a rudat. Lendülj tovább, majd a párkányról elrugaszkodva ugorj a placcra. Újabb falon futás, de most vigyázz a fűrészre. Most az oszlopról elrugaszkodva el tudod kapni a párkányt. Ugorj a rúdra, azon fordulj meg, és ugorj az ajtóhoz. Onan falon futás, de megint vigyázz a fűrészre. Jön még egy, ez ugyanaz mint az előző, csak most el kell ugranod még a faltól. Igyál, ha kell, majd nyomd meg a sárga gombot a fűrész után. Húzd meg a kart, menj át a forgó pengék között, nyomd be a gombot, ugorj fel a kiugró párkányra, onnan pedig menj eggyel feljebb. Balra mikor elment a penge, akkor csimpaszkodva oldalazz a szélére, majd menj fel, rohanj, és ha kell gurulva, de juss át a kapu alatt.

Nagyon nagy harc jön. A herceg szörnnyé változott apja ellen kell harcolni, és még egy csomó egyéb, hétköznapi zombival. A lényeg, hogy ne kerítsenek be, ne szorítsanak be! Sokszor ugorj át fölöttük, próbálj meg mindig egy ellen harcolni. Ha kevés az életed nagyon, és nincs már sok homokod, ihatsz a vízből. De ilyenkor el kell raknod a kardot. Veszélyes, de meg lehet csinálni. Utána is rögtön gurulj el. A főellenséget elég sokáig kell ütni, őt hagyd a végére. Ő ellene is a legjobb, ha folyton átugrasz fölötte, és megvágod. Ha megvagy, mentsd el a játékot.

DEATH OF A SAND KING (17%)

Kövesd a csajszit. Nemsokára megint nagy harc következik, de azért nem akkora mint az előző. Itt is ugrálj sokat, miután a tőrrel megöltél valakit, azonnal védekezz a jobb klikkel. Ezután is menthetsz egyet.

"I'LL TRY TO FIND A WAY IN" (19%)

Menj tovább. Szedd fel a homokot, majd indulj el a másik irányba. Falon futás, majd amikor a sarokhoz érsz, ahonnan már nincs tovább, fordulj meg, és ugorj le a kis tetőre. Ugorj le, forgasd el a kart addig, amíg ki nem nyílik egy kapu. Utána ugorj le, szedd fel a homokot, majd irány a kapu. Kint egy kis csetepatéba kevereszd, meg persze odabent is. Ha megöltél mindenkit, save-elj.

CLIMBING THE TOWER (21%)

Menj fel a kőre, onnan a párkányra. Mássz rá fel teljesen, majd onnan a rudakat használva juss fel teljesen. A falank ugorva és onnan elrugaszkodva el tudod kapni a feletted lévő rudat. Menj fel a létrán, menj körbe, nyomd meg a gombot falon futás közben. Menj be az ajtón. Falonfutás, nemsokára Farrahhal találkozol. Fent kinyitja neked az ajtót. Menj lefelé, falonfutás, majd rugaszkodj el. Pont meg tudsz kapaszkodni a szélén. Húzd meg a kart, majd várj, amíg a csaj is megcsinálja a dolgát, majd menj fel. Menj körbe, húzd meg a kart, majd siess át a csapdákon. Vigyázz a padlóban lévő karókkal. Megint a csajhoz éGsz. Ugorj át a kis placcra, csak vigyázz a csapdával. Falonfutás, húzd meg az újabb kart, menj tovább, újabb kar. Ha leértél, ugorj le, és küzdj meg az ellenséggel. A szokásos a felállás. A kapu mellett van egy szökőkút, ha elfogyna az életed. Odafönt tudsz menteni.

THE WAREHOUSE (24%)

Toljál dobozokat a két gombra, hogy benyomva tartsd őket. Van egy hátul a sok doboz mögött, illetve még egy, egy rakás láda tetején. Utána ugorj fel a csajhoz, nyomd meg a gombot, menj be az ajtón. Juss ki az udvarra. Győzd le az ellent. Ugrálj sokat, mert ezek lassan, de nagyot ütnek. Utána ments egyet.

THE SULTAN'S ZOO (28%)

Mássz fel a kis sziklafalra, aminek a tetején van egy pálmafa. A pálmafáról ugorj eggyel magasabbra, onnan pedig egy ág segítségével lendülj át a falra. Nyisd ki Farrahnak az ajtót.
Öljétek le a madarakat, majd menj be a barlangba, ahol húzd el a dobozt. Mögötte lesz egy repedés, ahova befér Farrah, és kinyit neked egy ajtót. Ugorj fel a rúdra, onnan a fölötte lévőre, majd fel a palánkra. Onnan megint egy rúdra; egészen addig mászkálj majom módra, amíg egy létrához nem érsz. Onnan mátrix stílusba válts, és falonfutással menj tovább. Még egy falfutás a rúd felé, ahonnan aztán át tudsz lendülni arra a részre, ahol a rés van a kalitkán. Ugorj át a kis szigetre, falfutás+ugrás, és máris a tetőn vagy. Csavard el a kart, majd ugorj a mentési helyre. Ments egyet.

ATOP A BIRD'S CAGE (28%)

Menj le, de mielőtt bemennél, húzd le a létrát Farrahnak. Menj le a barlangba, öld meg a bogarakat. Menj fel a kis emelvényra, onnan falfutás+ugrással, nyomd meg a gombot. Húzd el a dobozt, utána menj az újonnan kinyílt ajtóhoz lefelé. Húzd meg a kart. A csapdáknak azon az oldalán menjél, ahol nincs a földből kijövő lándzsa. Futás+gurulás technikával könnyedén átvészeélheted. Az első résen át tudsz ugrani, a másosikon pedig falonfutással juthatsz át. Utána már csak át kell sétálni a csapdákon, és átgurulni a záródó kapu alatt. Siess. Ments egyet.

CLIFFS AND WATERFALL (33%)

Ugorj vissza a kapuhoz, onnan falfutással át a másik ksi szigetre, ahol a pálmafa van. Mássz fel, onnan a következő párkányra, onnan pedig ugorj a szikla szélére. Öld meg a szárnyasokat, majd falfutással kapd el a szikla peremét. oldalazz a fához, és ugorj rá át. Csússz le a fáról, szedd fel a homokot, majd vissza; ugrálj fáról fára. A Vízesésnél öld meg a rusnya madarakat, majd igyál. Tekerd el a kart, majd falfutás+ugrás kombinációval ugorj a fára. Onnan még egy ugrás, majd falfutás; menj be a kapun. Öld meg a bogarakat, majd menj be a résen, és végezz a homokzombikkal. Ments egyet.

THE BATHS (33%)

Menj tovább, fel a lépcsőkön. Húzd el a vázát, rá a gombra. A lengő doronggal vigyázz; amikor távolodik tőled, fuss, és kapaszkodj meg a szegélyben. Ugorj a másik oldalra, majd ereszkedj le szépen. Falfutás+ugrás kombinációval kapd el a rudat. Lendülj át, majd ido-oda ugrálva - mint a tőr megszerzésénél - juss el előbb a szegélyig, majd teljesen fel. Vigyázz a lengő dorongra. Gurluj át alatta, menj be a terembe, és mérközz meg az ellenséggel. Ments, ha megvagy.

"THERE'S SOMETHING GLOWING UP THERE" (33%)

Nyomd meg a falon lévő gombokat. Az egyikhez told oda a szobrot, hogy úgy maradjon. Menj be a kapun, tekerd el a kart. Ezzel leengedted a vizet. Két oldalt ahol a kisebb medence volt a bejárat mellett, fuss fel a falra, kapd el a szegélyt. A rudokan lendülve, az oszlopok segítségével át tudsz jutni mindkét oldalon a másik oldalra, ahol meg tudod húzni így a karokat. A faajtó teljesen kinyílt így. Látod azt a márvány követ a medencében? Lökd le. Most pedig menj vissza teljesen oda, ahonnan kezdted, megint végig át a csapdákon. Mikor a terembe érsz, hamarosan meglátod a dobozt. Húzd középre, és lökd le a vízesésnél, utána pedig told a létra alá, így már könnyedén elérheted azt. Szedd fel a homokot, majd mássz fel a kis nyílásba. Ereszkedj le, kapaszkodj meg a fa palánkban, majd húzd fel magad. Menj a törött rácshoz, menj át a másik oldalra, ugoprj át az oszlopra. Onnan irány a szegély, indulj el a rács irányába. A fenti párkányon lógva át tudsz jutni a törött kapun. Menj tovább, egészen addig amíg a rúdhoz nem érsz. Lendülj át a kis palánkra, majd onnan két falfutással eljutsz az ajtóhoz. Menj be, ugorj fel a falról elrugaszkodva a rúdra, majd onnan lendülj át a másik oldalra. Törd össze a hordókat, majd mondjuk falfutással juss át a csapdákon. Öld meg a zombikat, és ments egyet.

ABOVE THE BATHS (33%)

Menj tovább, amíg csak tudsz. Zsákutca. Az erkély fölött látsz egy rudat. Mögötted van egy szekrény, told oda, így fel tudsz ugrani a rúdra. Menj a szélére, ugorj az oszlopra, majd ugrálj rajtuk végig, amíg a másik oldalra, egy másik erkélyen nem kötsz ki. Szerezd meg a homokot. Balra van egy nem túl erősnek tűnő ajtó, de így sem tudod betörni. Na mindegy, majd később. Falfutás, és vedd el az új kardod. Bizony nem véletlenül volt ott az az ajtó, és nem véletlenül szereztél most új kardot! Az új szablyának már nem tud ellenállni az ajtó, és máris szabad az út. Már csak egy ajtó választ el a csajtól. Itt most ihatsz, menthetsz, amit csak akarsz. :)
Nem volt itt régebben valami? De igen, egy repedés a falon! Hála az új fegyverünknek, most már ez sem jelenthet akadályt! Törd be! Egy romos, régi kastélyrészbe érsz, az is lehet, hogy ez egy régebbi volt, es erre épület az új. Ki tudja. Menj egészen az erkélyig. Az egyik oldalon van egy kő, azt húzd el, amögött van egy repedés ahova Farrah befér. Ha már cipekedsz, told középre, a rúd elé a falhoz a kavicsot, hogy tovább tudj menni. Ugorj fel az első rúdra, onnan a másodikra, majd a kis szigetre. Onnan ugorj az oldalsó párkányra, ne arra, ahol a homok van. Oldalazz a szélén, amíg a párkányra nem jutsz. Ereszkedj le két szintet, menj a szűk részbe, ahonnan falól falra ugrálva eléred a másik odlalon lévő párkányt. Igyekezz ne leesni, mert már csak a Homok varázsereje menthet meg, ami nincs ingyen :). Menj tovább, egészen addig, amíg a középső platform előtt nem leszel. Mássz feljebb eggyel, a fölötted lévő párkányra, és onnan ugorj a homokhoz. Vedd fel. A következő lépés: ugorj le. Van egy párkány lejjebb, de vigyázz, mert nem mindegyik oldalon. Ki lehet szúrni, de nem feltűnő. A kapuval szemben lévő oldal jó. Onnan menj a másik odlalra, ahonnan át tudsz ugrani az oldalsó placcra. Innen már gyerekjáték lesz visszajutni a kapuhoz, párkányokon kell mászkálni csupán.

A LONG BURIED SECRET (40%)

Fordíts 90 fokot a karon, menj be, és öld meg a bogarakat.
Menj tovább. Huh, elég húzós helynek túnik, de mégsem az. Csupán el kell húznod a követ, és várni, mert a lány a repedésen el tud jutni a másik oldalra, ahol rálép egy gombra, és te is könnyedén átjuthatsz oda. Harc jön! Öld meg mindet. Vigyázz, hogy a kékruhás zombik ellen nem működik az, hogy átugrasz a fejük felett!

DAYBREAK (43%)

Törd be az ajtót. Igyál a vízből, majd menj tovább. Jobbra törd össze a hordókat, majd lépj a gombra. Menj be az ajtón, és küzdj meg az ellenséggel. Ha végeztél, ments egyet a lépcső tetején.

A SOLDIERS' MESS HALL (46%)

Menj le a lépcsőn, mássz fel arra a nagy rakásra. A legmagasabb kőről falonfutással el tudod érni a falból kiálló rudat. Onnan lendülj tovább, kapd el a szegélyt. A másik oldalon vedd fel a homokot, majd menj tovább vissza a fenti rudon átlendülve. Futás a rács mögött fent, falfutás, majd menj be az ajtón. Indulj el jobbra (ha a kapuval szemben álssz, úgy jobbra), lendülj végig a rudkaon. Az utolsónál el kell rugaszkdni a faltól, csak úgy tudod elkapni a feletted lévő rudat. Csapdák. Amikor jobbra elment a dorong, húzódszkoj fel, menj az tovább, majd megint menj a szélére, ahol biztonságban vagy. Utána jó időzítéssel juss át a többin is, de figyelj, mert most nem tudsz a szélére szaladni, mert tüskék vannak a földben. Az utolsónál, ahol tüskék veszik körül a forgó dorongokat, falfutással oldhatod meg a problémát a legkönnyebben. Menj tovább. NYisd ki az ajtót, menj be, le a lépcsőn. A fehér gomb fölött ugorj, és húzd meg a kart, amivel Farrahnak eresztesz le egy létrát, amin fel tud jönni. Menjetek fel, a lány kinyitja neked az ajtót. Szedd fel a homokot, majd húzd meg a kart falonfutás + ugrás kombinációval. Kinyitottad a csapóajtót. Menj vissza, de szerencsére már nem kell törődnöd a csapdákkal, mert le tudod vágni azt a részt egy állványzatnak köszönhetően. Menj át, de lassan, mert nemsokára egy marék zombi támad meg.

THE DRAWBRIDGE (46%)

Menj be az ajtón, tekerd el a kart. Menj fel a lépcsőn. Afelett van néhány lámpa. Falonfutással el tudod kapni az egyiket, onnan pedig tovább tudsz jutni. Fent, a hídnál kell kikötnöd. Húzd meg a fehér gomb felett lévő kart. Próbáld meg még egyszer. Nem megy, de Farrahnál igen, el tudja forgatni a hidat, és rá tud lépni. Felmászik, feljebb tolja a hidat. Mássz fel a nagy kőre, onnan pedig irány a párkány. Csak figyelj a vízszintes szeletelőre. Ugorj át a hídra, onnan pedig a rés szélére. Menj ki, falfutással el tudod érni a rudat. Lendülj át, majd menj be újból az épületbe. Falfutással húzd meg a kart, majd lépj a hídra. Farrah elforgatja megint, így el tudod már érni a létrát a párkányokokn keresztül. Menj a folyosó szélére, falfutással húzd meg a kart, ami előhoz egy létrát, amin Farrah fel tud jönni. Utána ő bemászik egy résen, és kinyitja neked az ajtót. Egy nagy hídra érsz, amit madarak őriznek. Őket nagyon egyszerű legyőzni. Védekezni kell folyton, és miután lecsaptak, ellentámadással megölni őket. Rém egyszerű. Menj, nézd meg a jövődet, és ments egyet.

A BROKEN BRIDGE (50%)

Ess le a szélén. Kapd el a szegélyt, menj jobbra, és ugorj át az oszlopra. Onnan a másikra, majd megint a párkányra. Oldalazz balra, ameddig csak tudsz. UTána falról falra szökkenve kell lejutnod. Figyelj, mert a padló gyenge, és leszakad alattad. Fuss balra, ne állj meg, aztán falfutás+ugrás kombinációval kapd el a rudat. Ugorj fel a kis fatákolmányra, majd a másik oldalon eresukedj le. Menj tovább, körbe a szikla peremén. Ugorj át az oszlopra, gyűjtsd be a homokot, majd a másik oszlopról átjutsz a másik oldalra. Kapaszkodj meg a szegély szélében, csimpaszkodva menj balra addig, amíg újból fel nem tudsz húzódszkodni. Sétálj végig a gerendán. Menj tovább. Újabb madarak, de ezek egyelőre nem törődnek veled. Szóval falfutás+ugrás kombinációval kapd el a rudat, majd juss el a mentési helyre.

I'LL MEET YOU AT THE BATHS (52%)

Ugorj le egy szintet. A falak tetején kell mászkálnod. Ugorj át az első kapu felett, menj tovább. Ha elfogyott az út, akkor az udvar belseje felé ugorj egy nagyot, és kapd el a következő falat. Most egy kicsit nehezebb rész jön, mert jönnek a madarak. Most nem tudsz védekezni, így jól kell időzíteni a csapást, mert ha megcsíp a madár, akkor könnyen leeshetsz. Ilyenkor sincs nagy baj, mert vissza tudsz jutni. A kezdőrész alatt van szemben két olyan fal, amikről elrugaszkodva ide-oda ugrálva fel tudsz jutni.
Szóval, ha legyőzted a madarakat, akkor menj tovább ezen a falon, ki a széléig. A fáról ugorj át szemben a másik gerendára, onnan pedig menj a kapunyító karhoz. Ugorj fel rá, és húzd meg. Mássz le a létrán. Ott ahol az előbb voltál, az alatt van még egy kar, amit meg kell húzni, és most már el tudsz oda jutni, mivel az előbb nyitotad ki a kapuját. Miután megtetted, néhány kapu becsukódik, néhány kinyílik, és egy csomó bogár jön elő. Öld meg mindet. Utána: az egyik sarokban van még egy kar. Ez felhúzza az egyik rácsot, de utána az leereszkedik szép lassan. Csakhogy ennek segítségével te falfutással át tudsz jutni egy új részre, ahol megint lesz egy kar... Tehát, meg kell húznod a kart, és visszajutni a lehető leggyorsabban a kezdőhelyre, ahonna falfutással el tudsz jutni arra a placcra, ahol a fehér gomb van. Fel kell menned a létrán, és arra menni, amerről jöttél, végig a falak tetején. Ha sikerült, húzd meg az újabb kart. Feljön egy létra a kapuhoz. Menj le a sárga kapuhoz, menj fel a létrán, és nyomd be a gombot. Kinyílt a kapu. Menj be a barlangba, át a gerendán. Utána jobb oldalt ereszkedj le, és menj végig a szikla peremén. Mikor a legalsóra értél, ugorj át a középső kis sziklaszigetre. Vedd fel a homokot. Gyűrd le a bogarakat, csak vigyázz a víz sodrásával. Itt inni is tudsz, ha akarsz.
Menj tovább, fel a sziklára. Egy kis videó bemutatja mire is számíthatsz a következő időkben. Semmi jóra. Menj át a gerendán. Jobbra le a párkányokon, amíg újra egy kis szigetre nem érsz. Balra a vízesés előtt át tudsz ugrani a másik oldalra. Előjön néhány denevér, vágd le őket. Menj tovább a gerendán. Útközben vigyázz, met egy újabb raj támad meg, legyen kéznél a kardod, és hesegesd el őket onnan. Innan falfutással menj a következő kis szigetre, ami viszonylag messze van és lejjebb, de simán elérsz odáig. Onnan megint le, a vízesés felé van egy prákány. Arról el tudsz ugrani, pont eléred a vízesés közepén álló kis szigetet. Onnan megint tovább a következőre, ahonna meg a gerendán tovább, egészen a mentási helyig.

Waterfall (55%)

Menj át a gerendán, verd szét az akadályt. Az alagút végén állj meg. Fa palánkok vannak, csakhogy amint az előzetesben láttuk, ezek nem túl stabilak. Tehát futás jobbra, falonfutás, majd megint. Nem nehéz, csak figyelni kell. Menj tovább, egy kis tóhoz érsz, amiből ihatsz, ha szükséged van rá. Utána törd össze a következő ajtót is. EGy hasonló rész jön az előzőhöz. Nem túl erős deszkák. Futás + falfutás kombináció. Amint megkapaszkodsz a végén a szikal peremén, egy csapat madár támad rád. Azonnal ránts kardot, és öld meg őket, mert könnyen lezuhanhatsz. Mikor elfogyott a sziklaperem, végy nagy levegőt. Át kell ugrani a lelógó cseppkőszerű képződményre. Onnan át a másik oldalra a fadeszkákra, onnan azonnal tovább, falfutás, majd a végén ugrás, kapd el a következő cseppkövet, menj a másik oldalára, és kapd el a szikla peremét. Gyorsnak kell lenned, mert egyiken sem időzhetsz túl sokáig. A szikla pereméről megint a cseppkövek jönnek. Figyelj hogy jó irányba ugorj el, és siess. Mentési hely következik.

A CAVERN OF LADDERS (57%)

Tovább az egyetlen lehetséges irányba: fel a szikla peremére. Onnan megint ugrálás jön a csesppköveken. Ha végigmentél, szedd fel a homokot. Menj át a hídon, és juss el a kapu elé. Siess, gyorsan vedd elő a kardod, mert egy csapat denevér támad meg. Tovább. Megint falfutás, kapd el a létrát, és menj le. Még egy falfutás, újabb létramászás. Lent újabb denevérek várnak rád. A következő utáni ilyen kis deszkaszigeten mássz le a létrán a vízbe. Indulj a barlang felé. Törd át az akadályt. Egy hatalmas terembe érsz. Menj balra, ahol a kis szikla van a falnál. Ott mássz fel, és a bemélyedésből ugorj egy nagyot, és kapd el a kötelet. Lendülj át a mentési helyhez.

AN UNDERGROUND RESERVOIR (60%)

Ugorj fel a párkányra, és juss át az oszlopra. Menj tovább a gerendán befelé. A következő oszlopnál szintén tovább kell menni, de vigyázz, mert jön egy csomó denevér, azokat előbb el kell kergetned/le kell vágnod. Utána menj át. Itt volt fölötted is egy gerenda. A törött oszlopnál mássz fel, menj a felső gerenda közepére, ég ugorj át a kötélre. Lendülj, és ugorj egyet a rács felé, ott van egy szegély, amiben meg tudsz kapaszkodni. Menj körbe, menj a következő gerenda felé, ami a kötél mellett van. Ugorj át a kötélre, mássz a legalájára, és lendülj át a másik kötélre is. Utána irány az ajtó. Csapda! A bal oldalt falfutással átjutsz. Szedd fel a homokot. Utána mássz fel szemben. Figyelj az összes csapdára, nehogy elkapjon egy. A következő teremben húzd meg a kart, utána gyorsan ereszkedj le, mert a kinyitott ajtó mögül egy csomó denevér jön majd ki. Ugorj le. Figyelj nagyon az időzzítésre most, és arra is, hogy a második szegélyen nem csak lógni tudsz, hanem állni is, tehát még egyszer meg kell nyomni a "leesés" gombot. Lökd le a dobozt. Told a másik rész alá, ahol a homok van, hogy fel tudj mászni. Vedd fel a homokot. Ugorj fel a párkányra, majd onna a gerendára, amonnan pedig a kötélre. Most lendülj kötélről kötélre, amíg egy újabb kapuhoz nem érsz. (figyelj arra, hogy mindig legyél a kötél legalján). A csapda felé fuss neki a falnak, majd rugaszkodj el, hogy elkapd a rudat. Onnan tornászd fel magadat a felsőre, majd menj végig a rudakon. Törd be a falat, és menj egyenesen. Egy kis bónusz :) Menj vissza, ugorj vissza a kötélre, és mássz fel. Harc jön! Jó sokan lesznek... Ha elfogy az életed, akkor menj be az épületbe, középen van egy kis medence, amiből tudsz inni. Ha továbbmész, akkor egy nagyobb terembe érsz, középen egy kötéllel, alatta karókkal. Ha felugrasz erre a kötélre, vársz egy kicsit, akkor a zombik kimennek az udvarra, te pedig probléma nélkül fel tudod magadat tölteni. Ez jó taktika, pihenhetsz is akár egy kicsit. Ha levágtad mindet, ments egyet.

OUT OF THE WELL (62%)

Fuss be az épületbe, menj keresztül a következő szobán, majd a tüskés teremben ugorj a kötélre. Szemben nyomd meg a fehér gombot. Ugorj neki, majd azonna vissza a falról, így pont el tudod kapni a kötelet. Ezután balra a sárga gombbal csináld meg ugyanezt. Utána menj be a kapun. Egy sor csapda jön, időre. Húzd meg a kart, majd lépj a fehér gombra, mikor elment előtted a lengő dorong, ugorj a kereszlécre. Nagyon jól kell időzítened. Utána onnan falfutássa el a fűrész alatt, majd ugrás a falról, mert karókba érkeznél. Menj fel a lépcsőn. Gurulj át a két kaszaboló alatt, menj be a kapun. Csata jön, de itt is van egy medence, ha közben megszomjaznál.

THE SULTAN'S HAREM (65%)

Menj balra a mentési helytől, át a függönyön. Verd szét balra a falat, majd a következőt is egyenesen. Fordulj balra, menj keresztül a függönyön. Húzd meg a kart, majd menj vissz a mentési helyhez. Attól balra menj be a függönyön. A szakadék bal szélén menj el falfutással, majd verd szét a folyosó végén jobbra a gyenge falat. Menj be, majd balra törd át az újabb falat, és vedd fel a harcot az ellenséggel.

"WHAT DID YOU CALL ME?" (65%)

Húzd el a közelben lévő szobrot, majd menj ki a hamarosan kinyíló kapun. Tekerd el a kart, és menj be. A folyosó után újabb harc jön. Középen van egy kút.

THE HALL OF LEARNING (69%)

A célod, hogy feljuss a toronyba. Látod középen azt a hasábot, rajta azzal a furcsa jellel? Arra kell a napfényt a tükrök segítségével ráirányítani. Menj vissza a könyvtár bejáratához, és fordítsd a nagy tükröt a könyvtár felé. Törd be balra a falat, majd kövesd a fényt. Húzd el a tükröt szemben. A padlón látod is a megfelelő helyet, hogy hova kell tenni. Utána a jobboldali tükröt is húzd el, hogy továbbítsa a fényt. Kövesd tovább a fényt, menj újra a bejárat felé. Húzd el a következő tükröt is úgy, hogy a fény a betört falon át menjen. Jön az utolsó tükör. Ha ezt is a helyére toltad, akkor máris egy problémával kevesebb van. Mássz fel a középső hasábra, ami az imént emelkedett fel, és onnan ugorj balra a kapu tetejére, sétálj ki a keresztrúd szélére. Onna ugorj át a kis platforma, ahonna falfutással eljutsz a következő kis szigetre. Sétálj ki a szélén, és kapd el a zászlórudat. Lengj át az emeletre, menj egy kicsit tovább. Farah meghúz egy kart, mire előjön egy szimbólum. Forgasd felé a tükröt.
Fuss neki a falnak, és nyomd be a fehér gombot. Előjön egy könyvespolc. Ennek és a másik falnak a segítségével ugorj fel a legtetejére, és falfutással juss el a következő kis platformig. Siess, mert nemsokára vissza fog menni a helyére a polc. Még egy falfutás, majd ugrás, és kapd el a létrát. Mássz fel, szerezd meg a homokot. Ugyanabba az irányba - a szeletelő kikerülése végett - fuss neki a falnak, és ugorj el. Menj végig a gerendákon. Vigyázz, mert nemsokára denevérek támadnak meg. Ha levágtad őket, ugorj át a másik gerendára, és mássz le a padlóra. Falfutással menj el a négy szeletelő között. Törd be a falat, és menj végig a folyosón egy kis plusz életerőért. Menj vissza a középső placcra. Menj végig jobbra a gerendákon, közben ugorj egyet, mert a közepe leszakad. Forgasd el a tükröt az óramutató járásával megegyező irányban. Indulj el a gerendán arra, amerre a fény mutat. Hopsz, leszakadt, nembaj, menj akkor a fénytől jobbra lévő gerendán. Az egyik ága le fog szakadni, úgyhogy a másik leágazásról ugorj át a szemben lévő placcra. Ugorj fel a második rúdra, onnan pedig a gerendára. Menj tovább a gerendákon, arra amerre tudsz. Készítsd elő a kardod, mert egy csapat denevér fog megtámadni. Ereszkedj le a tükrökhöz, és told őket a megfelelő helyükre. Utána fuss végig a bal oldali falon, és kapd el a párkányt az oszlopon. Ess le két szintet. Menj jobbra, ugorj a középső kis platformra, onnan pedig falfutással menj a már ismerős szintre. Told a megfelelő helyére, a fénysugárba a tükröt.
Juss át a másik oldalra. Ugorj át a korláton a fénysugárnál, és ugorj át a placcra. Onna ugrálgass végig, amíg ki nem kötsz a másik oldalon. Menj a másik végébe a szintnek, és ahol nincs korlát, ugorj le a szekrényre. Szedd fel a homokot, majd ugorj le. Igyál, ha kell, és ments egyet, ha gondolod. Most vissza kell jutnod arra a szintre, ahol Farrah is van. Majdnem ugyanoda kell menni. Állj meg az utolsó kiugrónál, ahol ha balra fordulsz, látsz egy kötelet. Ugorj rá át, majd onnan a következőre, majd a szegélyekre. Menj végig a párkányokon, ugorj át a létrára, és mássz fel.
Törd be a falat, majd a következőt is, és a következőt is. Menj vissza, át az új hidon. Ezen a részen van két tükör ugye. A középsőt hagyd békén, húzd el az útból, és a szélsőt húzd oda a középső helyére. Utána a két betört fal közöttit is húzd ki, úgy, hogy a fény kinyissa neked a nagy kaput. Menj vissza, át a három betört falon. A terem felé falfutással ugorj fel a falra, és onnan ereszkedj szépen le. Ha szereztél egy kis sérülést, orvosold egy kis vízzel. Menj be a kapun, és szerezd meg az új kardod.
Húzd meg a kart, és sprint a szemben lévő oldalra, át a bezáródó kapu alatt. Előtte még töltsd fel magad, mert egy szép kis harc áll előtted. Menj le a lépcsőkön, és győzd le az ellenséget. Ha megvagy, ments egyet.

OBSERVATORY (71%)

Fuss fel a középső lépcsőre. Farah felemeli azt egy karral. Ugorj át a szemben lévő placcra, szerezd meg a homokot, majd ugorj fel a zászlórúdra. Onnan ugorj rúdról rúdra, amíg újra talajt nem érsz. Tekerd el a kart egyszer az óramutató járásával ellenkező irányban. Utána ugorj a vízszintes rúdra, onnan tovább a következőre, majd az oszlopra. Onnan megint a rudakra, amíg egy másik, az előzőhöz hasonló placcra nem érsz. Egyébként pont szemben van azzal. Fordítsd el a kart az óramutató járásával ellenkezőleg. Ugrálj vissza az oszlopig, onna pedig ugorj át jobbra a rúdra, a fehér gomb felé. Ugorj a karra, majd onnan neki a gombnak. Balra, a kék kar felé fuss gyorsan. Ugorj a rúdra, juss el az oszlopig. Onnan ugorj jobbra, arra, amerre a főkaput nyitó kar van. Nyisd ki a kaput, majd csússz le a köteleken. Menj be a kapun. Balra van egy kút, valószínűleg szükséged lesz rá.
Mindenféle csapda jön. Jó időzítéssel, és földön gurulással juss át a két vízszintes szeletelőn. Cserélgesd az odalakat, könynen megúszod. Állj meg a lengő dorong előtt. Mikor elhúzott szemből, fuss, és ugorj. Ne várj sokáig, azonnal indulj, amint lehet. A következő: nagyon lassan sétálj át a tüskék fölött, nyomd meg gombot, menj be a kapun.
Most jön a legnehezebb rész: nagyon sok vízszintes szeletelő. Figyeld meg az időzítésüket, és használd óvatosan a gurulást, és persze tökéletesen időzítve. A bal oldalon ajánlott menni.
Ha átjutottál, menj tovább, és harcolj egy sort. Utána igyál, és mentsd el a játékot.

HALL OF LEARNING COURTYARDS (75%)

Mássz fel a medence melletti létrán, majd ugorj át az oszlopsor tetejére. Húzd elő a kardod, és vágd le a madarakat. Ha kell, menj vissza inni. Menj végig, majd a másik oldalon ugorj át a kötélre. Onna ugorj a gerendára, onnan a rúdra, majd onnan a hídra. Falfutással menj a gerendára, onnan pedig ugorj a zászlórúdra. Ugorj a hídra, és öld meg a madarakat. Falfutással menj a gerendára, majd ugorj a kötélre. Azzal lendülj át a másikra, majd ugorj a kis tetőre. Onnan megint falfutás a kis placcra. Lent nyisd ki a kaput Farrahnak. A szakadékot kikerülheted úgy, hogy a jobbra a falon csimpaszkodva mész. Utána menj be a kapun és balra fuss végig a falon. A végén ugorjad át a szeletelőt, ha nem teszed, fájni fog. Gurulj át a következő két szeletelő alatt, majd öld meg a bogarakat. Menj tovább, ha akarsz, menj el balra inni egyet, különben menj egyenesen, majd fel a lépcsőn. Vigyázz,néhány bogár, meg néhány szakadék. Tedd túl magad rajtuk, amjd menj tovább a lépcsőn fel, majd ki egy hídra. Öld meg az ellenséget, majd ments egyet.

ON THE RAMPARTS (75%)

Menj a kapu felé. híd sérült részénél mássz le, és szerezd meg mindkét sarokból a homokot, plusz ha életerő kell, igyál, a kanyarban van egy medence. Utána menj a kapuhoz, kapaszkodj meg a fal szélében, és ugorj a rúdra. Fordulj be a sarkon, és ugorj át a híhdra. Indulj el a vége felé. Rövidke videó, és máris a börtönben találod magad. Mássz le a létrán. Falfutással nyomd be a gombot, ne ijedj meg, előjön egy padló, ami megóv a lezuhanástól. Menj így végig, majd le a lifttel. Figyelj, mert lejjebb már sarkok lesznek, tehát a falon futást egy ugrással kell bonyolítanod. Végig ez lesz, csak néha egy rúdra, néha egy létrára kell ugranod a fal végén. A végén csússz le a nagy létrán, és lent is vagy. Öld meg az összes ellenséget, és mentsd el a játékot.

A PRISONER SEEKING AN ESCAPE (79%)

A túlsó sarokban van homok és víz is, és ott van egy gomb is. Verd szét a berendezést, és állj rá. Hopsz, ez így nem lesz jó. Menj vissza, és hozd ide a ketrecet. Menj be a kapun. Ne menj még balra a csapdák felé, hanem jobbra törd be a falat, és menj végig a folyosón extra életerőért.
Egy kicsit nehéz rész jön. Bal oldalt nem tudsz falon futni, túl magasan van a kapcsoló. Tehát el kell menned a gomb vonaláig, megnyomni, aztán átjutni a kapu alatt. Egyedül a gurulást tudod most használni, azzal megúszhatod a nyakmetszést. Vedd fel a homokot, majd húzd meg mindkét oldalon a kallantyút. Siess, és a két falon ugrálj fel, majd falfutás+ugrás kominációval ugorj a gerendára. HÚzd elő a kardod, és hesegesd el a denevéreket. Menj ki a gerenda szélére, majd ugorj egy nagyot. Ugorj neki mindkét oldalon a fehér gomboknak, majd pattanj vissza, így már fel tudsz menni a két oszlop között. Siess, mert vissza fognak húzódni. Utána megint falfutás+ugrás, hogy elkapd a feletted lévő rudat. Játszd el ezt még kétszer, hgoy feljuss a gerendára. Onnan ugorj középre, a nagy rúdtra, majd onnan át a másik oldalra. Vedd fel a homokot. Ugorj neki a gombnak, majd rögtön ugorj el a faltól. Isméételd meg, amíg újból egy gerendán nem kötsz ki. Ugorj át létrára, mássz rajta fel. A rúd segítségével ugorj át a másik létrára, majd még egyszer, amíg fel nem jutsz a felszínre.

AT LAST WE'RE HERE! (81%)

Menj fel a lépcsőn a kúthoz. Lépj rá a gombra, és menj le balra a lépcsőn (úgy balra, hogy szemben állsz a kúttal). Ugorj fel a kőre, majd onnan fuss végig a falon, fel a kiugró részre. Nyomd be a gombot, ugorj le, és fuss a másik oldalra, ahol ugyanezt kell megismételned. Lökd le fentről a dobozt, és told a két lépcső közé, a sárga gomb alá. Menj be a kapun, és szerezd meg a homokot. Menj végig a hídon, útközben öld meg a madarakat. Menj be a kapun, jobbra szerezd meg a homokot, majd menj balra. Menj végig, de mielőtt bemennél a következő szobába, törd be a repedt falat, és szerezd meg az extra életet. Menj be a szobába, és lépj rá a liftre, ahol Farrah is van, és készülj fel egy nagyobbacska harcra. A két szélén a liftnek van egy-egy kút. Figyelj, meg kell védened Farrah-ot.
Húzd meg a liftben a kart, a fehér jelnél, amjd menj fel a liften. Metsd el a játékot.

THE HOURGLASS (83%)

Menj körbe, ugorj fel a szegélyra, majd onnan falon futással menj tovább, majd a végén rugaszkodj el a faltól, ugorj a keresztlécre, és ugorj a Homokóra tetejére. Egy elég hosszú, és baromi szép átvezető animáció jön. Ha vége, újra kezedbe vetted az irányítást, akkor indulj el az egyetlen irányba, lefelé a lépcsőn. Egy fürdő szerű teremeb érsz, egy csomó ajtóval. A vicc az egészben, hogy ha bemész egy ajtón, egy másikon jössz ki, ugyanitt... De nincs veszve semmi. Nagyon egyszerű, menj végig minden ajtó előtt, és amelyiknél vízcsobogást hallasz, az a jó. Ne törődj vele, hogy ugyanoda jutsz vissza, csak menj be mindig a helyes ajtón. Menj addig, amíg egy átvezető animáció nem következik...
...Amiből kiderül, hogy eltűntek a fegyvereid, a lánnyal együtt. Fuss! Kerüld el a harcot, és menj be abba a szobába, ahol egy különös, mentési hely-szerű fénycsóvában van egy kard. Ki kell szabadítanod úgy, hogy a jelre kell irányítani a fényt.
Válts nézetet, hogy felülről lásd a szobát. Így nézve, a bal alsó sarokban van egy oszlop, előtte, kicsit jobbra tőle van egy tükör. Azt a tükröt a jobb alsó sarokban lévő oszlop elé kell tolni. A másik tükröt, ami a jobb alsó sarokban lévő oszlop előtt van kissé balra, azt a középső oltár elé kell tolni.
Az oltár mögött van egy tükör - azt hagyjad - és mellette van még egy. Azt told át a másik oldalra, balra. Igazísd meg őket, hogy a fény tükröződjön, és szerezd meg a kardot. Szép darab, és nem is akármilyen! Ki is próbálhatod rögtön a három zombin, csak menj arra, amerről jöttél. Bizony tényleg nem akármilyen darab, mert egy csapásra megöli ezeket a szörnyeket, és nem kell használnod az amúgy eltűnt tőrt! Ments egyet.

THE TOMB (90%)

Menj vissza a tükrökhöz, és menj balra. Törd be a faajtót, majd menj tovább a rudakon. Ölj meg mindenkit, jó móka lesz az új karddal. Ments egyet.

"FARAH, COME BACK!" (90%)

Először is, menj le jobboldalt a szélén, menj középre a szegélyeken, ugroj le a gerendára, onnan pedig fel a terembe. Törd be a faajtót, és szerezd meg az extra életet. Utána húzd meg a kart, úgy hogy neki futsz a gombnak. Onna lendülj át a következő rúdra, majd onnan vissza a kiindulási helyre. Mássz fel a fa szegélyre, és menj tovább. A kútnál mássz fel az oszlopra, majd onnan ugorj át a másikra. Ugorj át a gerendára, lehet hogy messzinek tűnik, de meg tudod csinálni. Onnan irány a rúd, majd a másik oldalon lévő gerenda. Vágd le a denevéreket, majd csússz le az oszlopon. Menj tovább. Fuss egy kicsit a bal oldali falon, majd onnan néhány ugrással feljebb is vagy. Majd megint falról falra ugrálva tudsz feljebb jutni. Ha fent vagy, siess át, mert le fog szakadni a híd. Öld meg az ellent, és ments egyet.

CLIMBING THE TOWER OF DAWN (93%)

JObb oldalon fuss neki a falnak, és ugorj fel a rúdra. Tornászd fel magad a gerendáig, onnan ugorj át a másik gerendára, majd onnan az oszlopra. A második oszlopról ugorj neki a falnak, majd onnan fel az erkélyra. Menj balra, végig a szegélyen. Jön egy csapat denevér, öld meg őket. Menj tovább, a két fal között ugrálj fel, majd megint menj végig a szegélyen. Újabb denevérek. Ugorj át az egyik zászlórúdról a másikra. Menj végig a rúdon, ha elfogyott, menj a lentin. A végén a falról ugorj fel a fenti rúdra újból. A fal mellett egy újabb csapat denevér jön. Ugorj át megint az egyik zászlórúdról a másikra, majd folytasd utadat tovább a szegélyen. A szűk résen ismét ugrálgass fel, kapd el a szegélyt. Menj jobbra addig, amíg fel nem tudsz húzódszkodni. Menj feljebb. Ugorj át amásik oldalra. Menj végig a szegélyeken, míg egy zászlórúdhoz nem érsz. Ugorj át rá, majd menj a másik oldalra. Egy siló szerű képződményhez érsz, aminek a másik oldalán le tudsz jutni a két fal között ugrálva. Menj be, lépj a gombra. A bal oldali falon fuss végig, és mássz fel a létrára. A tetejéről ugorj a másikra, közben öld meg a denevéreket. Menj így fel a legtetejére. Ott vedd fel a harcot a zombikkal. Jobbra van egy kút, vételezz egy kis vizet, majd menj a másik vége felé, mássz fel a falra, le a másik oldalon, és ments egyet.

THE SETTING SUN (95%)

Mássz vissza a sziklára, mássz fel az oszlopon. Onnan ugorj a rudakra, lendülj végig, majd menj a leszakadt rész elé. Ugorj át, majd fel a felette lévő párkányra. Onnan ugorj a gerendára, és menj balra a kis kiálló részre. Fuss végig a falon kétszer, menj végig a gerendán a romos oszlop felé. Ugrálj fel benne belül. Menj át a hídon, jobbra van egy kút, különben menj balra. Öld meg a denevéreket, majd a toronyból menj végig a gerendán a másik toronyba. Még egy csapat denevér. Menj tovább, falfutás kétszer, a másodiknál rugaszkodj el, és kapd el az oszlopot. Onnan ugorj át a tetőre. Aztán fel a villámhárító szerű akármire, ahonnan eléred a rudat. Ugorj fel, menj jobbra, falfutás+ugrás, majd fel a létárn. Ugorj be az ablakon, és nézd végig a kis videót. Ha vége, győzd le a szörnyeket.

HONOR AND GLORY (98%)

Jön az utolsó csata, a gonosz vezír ellen. Nincs olyan bátor hogy szemtől-szemben kiálljon veled, ezért csak a képmását küldi. Nem nehéz legyőzni, csupán sokszor kell megütni. Használd sokszor a védekezést. Tényleg nem olyan nehéz, szerintem elsőre sikerülni fog. Három ilyen képmás lesz, ha megölted az utolsót is, támadd meg magát a vezírt. A kis videó után öld meg végleg. Jó szórakozást a befejező videóhoz, és a stáblistához!

 By : DesMonD

 
Számláló
Indulás: 2005-01-18
 
Óra
 
G-mail belépés
Felhasználónév:
Jelszó:
  SúgóSúgó

Új postafiók regisztrációja
 
Rendelések
 
Linkecskék
 
Naptár
2024. Május
HKSCPSV
29
30
01
02
03
04
05
06
07
08
09
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
01
02
<<   >>
 
Szavazások
 

A Múzsa, egy gruppi élményei a színfalak mögött :)    *****    Madarak és fák napjára új mesével vár a Mesetár! Nézz be hozzánk!    *****    Rosta Iván diplomás asztrológus vagyok! Szívesen elkészítem a horoszkópodat, fordúlj hozzám bizalommal. Várom a hívásod!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, egyéb épületek szigetelését kedvezõ áron! Hívjon! 0630/583-3168    *****    Ha te is könyvkiadásban gondolkodsz, ajánlom figyelmedbe az postomat, amiben minden összegyûjtött információt megírtam.    *****    Nyereményjáték! Nyerd meg az éjszakai arckrémet! További információkért és játék szabályért kattints! Nyereményjáték!    *****    A legfrissebb hírek Super Mario világából, plusz információk, tippek-trükkök, végigjátszások!    *****    Ha hagyod, hogy magával ragadjon a Mario Golf miliõje, akkor egy egyedi és életre szóló játékélménnyel leszel gazdagabb!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, nagyon fontos idõnként megtudni, mit rejteget. Keress meg és nézzünk bele együtt. Várlak!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését!    *****    rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com    *****    Vérfarkasok, boszorkányok, alakváltók, démonok, bukott angyalok és emberek. A világ oly' színes, de vajon békés is?    *****    Az emberek vakok, kiváltképp akkor, ha olyasmivel találkoznak, amit kényelmesebb nem észrevenni... - HUNGARIANFORUM    *****    Valahol Delaware államban létezik egy város, ahol a természetfeletti lények otthonra lelhetnek... Közéjük tartozol?    *****    Minden mágia megköveteli a maga árát... Ez az ár pedig néha túlságosan is nagy, hogy megfizessük - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Aktív közösség    *****    Az oldal egy évvel ezelõtt költözött új otthonába, azóta pedig az élet csak pörög és pörög! - AKTÍV FÓRUMOS SZEREPJÁTÉK    *****    Vajon milyen lehet egy rejtélyekkel teli kisváros polgármesterének lenni? És mi történik, ha a bizalmasod árul el?    *****    A szörnyek miért csak éjjel bújnak elõ? Az ártatlan külsõ mögött is lapulhat valami rémes? - fórumos szerepjáték    *****    Ünnepeld a magyar költészet napját a Mesetárban! Boldog születésnapot, magyar vers!