Menü
 
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
Chat
Név:

Üzenet:
:)) :) :@ :? :(( :o :D ;) 8o 8p 8) 8| :( :'( ;D :$
 
El ne felets írni a vendégkönyvbe!
 
A hét animációja
 
Hírlevél
 
Végigjátszások
Végigjátszások : Armed and Dangerous

Armed and Dangerous

DesMonD  2005.02.05. 17:11

Végigjátszás

Armed & Dangerous Végigjátszás

Storm The Base

Induljunk el egyenesen, és lőjünk le minden nyíllal ránk lövöldöző emberkét. Irány az embereket követve egészen a gépfegyverig, X gomb, majd lőjük ki a nagy vezetéket (nagy csőszerű monstrum, nem lehet eltéveszteni). Irány tovább, a rosszarcokat lődözzük le. A társak is besegítenek, de ők nem veszik fel a lelőtt katonák által elhagyott lőszert és medkitet, így vigyázzunk rájuk is. Irány tovább, ahol a nagy kapuhoz érünk, kéri majd a bombát, forduljunk meg, irány a sok pingvinnel körbevett épület, vegyünk el mindent (2 bomba + 1 fegyver) és irány vissza a kapuhoz. Nyomjuk le sokáig az X gombot, majd távolodjunk el a kaputól, amennyire csak lehet. Át a kapun, a cirka 20 fegyverest a gépfegyverrel intézzük el, az elhajított tölténytárakat vegyük fel. Ha mindennel végeztünk, akkor irány tovább és a szikla mentén haladva egy jókora őrségbe botlunk. Irtsuk ki őket gépfegyverrel, majd tovább a második kapuhoz. Azt is úgy robbantsuk fel, ahogy az előzőt.

Storm The Base 2

Itt egyedül megyünk tovább. Elég sok géppuskás fazonnal fogunk összefutni, lelkiismeret furdalás nélkül küldhetjük őket a másvilágra. Tehát előre, mindig az egyetlen járható irányban tovább. Amikor elmentünk egy gépágyú mellett, akkor oda már ne menjünk vissza, mert az ellenfelek sokan vannak, csak nem egyszerre jönnek elő. A biztos módszer a kiiktatásukra az, ha az össze épületet porrá zúzzuk. Ez megoldható a másodlagos tüzelés bevetésével, amely egy tapadó aknát rejt, illetve a gépágyúval is szétlőhetjük őket. Na szóval tovább, a második gépágyút kikerülhetjük, ha a két fal közötti lejárat után balra az első ház mögött megyünk tovább. Így a kezelő mögé érkezünk, nem a puskacsöve elé. Intézzük el, majd tovább, majd balra, itt a torony aljában lévő hordókat is robbantsuk fel, majd nyomás tovább. Itt nagy erejű gépágyúkkal fogunk találkozni, kerüljük ki a lövedékeket folyamatosan oldalazva, majd az egyiket foglaljuk el (célszerű a bal oldalit, jobb a rálátása a kapura), majd lőjük szét a kaput. Ne szálljunk még ki, folyamatosan lőjük a kapu bejáratát, mert ott jönnek majd ki az őrök. Úgy 10 emberke után szálljunk ki és irány át a kapun, majd menjünk oda a láncra vert mukihoz, ő lesz a megmentőnk (?). Nézzük a mozit :).

Liberate Fjorkin Village

Nyomás egyenesen előre, 5 db faszerkezetet kell felrobbantani. A pubban szedjük fel a cápafegyvert (csak akkor használjuk, ha minimum három fenegyerek van ellenünk) és a bombákat. Tovább, a nagy terepeken intézzük el a rosszarcokat, majd nyomás tovább egyenesen. Az első szerkezet után használjuk először a cápafegyvert, majd tovább, egyenesen, vigyázzunk, itt rakétavetőkkel jönnek ellenünk, kettővel összesen. A kis dobható aknákkal intézzük el őket. Tovább, majd a negyedik szerkezet után menjünk be a fogadóba, és cseréljük le a cápafegyvert és ügyeljünk arra, hogy 5 akna legyen nálunk. A sarkon jobbra befordulva az első elkészült monstrum fogad minket egyenesen haladjunk fele, és lőjük ki az összes töltényt az új fegyverből. Ha mellé ment, vagy kell még lőni, akkor az aknákkal operáljunk. Ezután irány egyenesen, majd az őrtornyokat követve robbantsuk fel a várfalat. Nézzük meg a Star Wars Episode 4-re hajazó kis szösszenetet, állat :).

Defend Fjorkin Village

Ez lesz talán az eddigi legkönnyebb rész. Egy kis fülkéből kell elintéznünk a ránk rontó több száz fős sereget. A sima tűz gombbal gépágyúval tisztogathatunk, az alt fire-el pedig egy rakétát lövünk ki. Az ellen hat hullámban érkezik meg, de megesküdnék rá, hogy ez attól függ, hogy mennyi katona jutott túl a várfalon. Lőjük őket mindennel, a hordókat akkor robbantsuk fel, ha sokan állják körül. Ha vége, akkor visszavonulnak. A küldetés teljesítéséhez nem szabad hagyni, hogy 100-nál több katona átjusson. Ezután élvezzük a mozit.

Rescue The Lamb

Egy kis birkát kell visszaszereznünk. Indulás előre a sziklákon, majd lőjük ki az őröket, csak ketten vannak itt. Figyeljünk a környező dombokra, sok az orvlövész, a snipperrel lőjük ki őket, összesen nyolcan lesznek. Ezután egy viszonylag nagyobb járőrbe ütközünk, lepjük meg őket azzal, hogy kilőjük snipperrel a hordó halmot mellettük, majd a sziklákat felettük. Majd ami belefér, lőjünk ész nélkül. Utána balra forduljunk le, majd menjünk be a fogadóba. Cseréljük le a snipppert és menjünk vissza a fő sziklaperemre. Tovább a két gépágyúig, dobjunk rájuk aknákat. Utána a híd bal oldalán lévőbe üljünk bele és lőjünk ki pár rossz arcot, majd gyorsan fel és lőjük ki a léghajót az új fegyverrel. Az ejtőernyőn érkezőket reptében lőjük ki. Utána nyomás előre, és akit tudunk, csak azokat lőjük ki. A repülő ketyeréket intézzük el. A visszafordító sziklaperem után intézzük el az őröket, ha van elég muníció az új fegyverben, akkor a házakat lőjük ki (de ne a civilek házát). Utána tovább az újabb kis hídig és intézzük el a három rakétavetőt. Ezután irány a bari. Vicces lesz a videó :)

Clear The Road

Indulás előre, a hangszórókat és a rosszarcokat lőjük ki, majd be a fogadóba és minden fegyvert vegyünk el. Indulás ki. Itt két úton mehetünk tovább. A cél a megjelölt épületek és a robot megsemmisítése. A civilek házát ne bántsuk. Nyomás tovább a fogadótól balra, vagy jobbra. Ha jobbra megyünk, akkor a rakétavetőket intézzük el, majd balra, a dombokon lévő íjászokat is lőjük ki. Tovább, majd balra a visszafordítón és a gépágyúknál lévő ellent iktassuk ki, és lőjük ki a célpontot, meg az őrséget. Tovább egyenesen és balra. Tovább a már kilőtt rakétavetők mellett, majd tovább egyenesen a robothoz, aknákkal és a fogadóból kapott bombadobálóval iktassuk ki.

Save The Villagers

Indulás előre, majd vegyük elő közben az új fegyvert. A célba vett ellenfeleket és tereptárgyakat iktassuk ki vele. Öt falusit kell megmentenünk. Az elhelyezkedésük: az első rakétatorony mellett, a sziklahíd mellett, a sziklahídon, az első falusi otthona melletti kis sziklaösvény egyik szikláján (itt továbbmenve két falusi otthonát találjuk majd), a legutolsó rakétatorony kilövésénél a sziklavájaton felfele haladva. A lényeg a következő: minden fogságba esett falusi feje felett egy kis zöld világító pont van. Őket kell összegyűjtenünk, egyszerre maximum hármat. Utána a zölden világító házak ?Welcome? feliratú lábtörlőjén kell áthaladnunk velük. Mindezek mellett az összes rakétatornyot is meg kell semmisítenünk. Az összes rosszarcot az új fegyverrel lőhetjük ki, mert 12 töltényt bír egyszerre és majd mindegyik muníciót ad halálakor. Ha minden falusi a helyén van és minden torony kilőve, akkor röhöghetünk megint egy nagyot a következő filmben.

Defend Dick Turpin

Megint egy védelmi üteg mögött kell teljesítenünk a küldetést, mely szerint nem szabad száznál több ellenségnek bejutnia a faluba. Itt igencsak nehéz jó taktikával élni, ezért csak javaslok egyet. Amikor megindulnak, azt elsőre a két oldalsó ház mellől teszik. Őket simán lőjük ki. Utána indulnak meg az igazi rohamok. A nagyobb áradat kellős közepébe lőjünk szépen egy rakétát. Amint közelebb értek, akkor lőjük őket ezerrel. A falon lévőket azonnal lőjük le.

Save The Dick Turpinites

Most megint csak rajtunk a sor, hogy teljesítsük a küldetést. Egyedül vágunk neki, a társaink a falut védik. A célunk: három falusi kiszabadítása és otthonukba szállítása. Induljunk el előre egyenesen, majd ugorjunk egyet. Ekkor felrepülünk jó magasra, így belátni a terepet. Keressünk három robotot, hátukon a falusiakkal. Ha megvannak, akkor az ellent öljük ki körülöttük, majd menjünk az utolsó robot mögé és erősítsük fel rá a bombát az X gombbal. Ha meg vagyunk hátráljunk, majd a robbanás után vegyük fel a falusit. Ugyanezt játsszuk el a maradék két robottal is. Majd ha mindegyik megvan, akkor irány a zöld fénnyel világító házak Ott tegyük le a szerencsétleneket. Nem igazán kell figyelni a rosszarcokra, ha megvan a küldetés, akkor vége és mehetünk tovább.

Retirement Community

Induljunk el a perem mentén. Egy igen ötletes szerkezet van a hátizsákunk helyén, így könnyedén tudunk eljutni A pontból B pontba. Egyszerűen ugranunk kell és utána irányítani az ejtőernyőszerűséget. A lényeg: 14 ellenőrző pont elpusztítása és a nagy robot kiiktatása. A városrészek blokkokra vannak osztva. Mindegyikben el kell pusztítani teljesen a megjelölt épületeket. Ehhez az aknákat használjuk. Ha lehet, akkor ne kerüljünk konfrontációba a rosszarcokkal, mert a többi épületet nem szabad bántani, így gyakorlatilag mindig van utánpótlás belőlük. Ha kell az akna, illetve a medkit, csak akkor keressük fel őket. A városrészek végét egy barlang bejárata jelzi, amin nem lehet átjutni. Ha ezt elértük, akkor nincsen több épület és akkor irány vissza és a városrészek között elterülő füves ligeteken kezdjük el keresni a robotot. Nem lesz nehéz megtalálni. Ha megvan, akkor aknát neki.

Roman?s ?Little Diversion?

Ismét egyszerű a feladat. Kilenc falusit kell megmentenünk. Az a gond ezzel a küldetéssel, hogy egyszerre csak hármat találhatunk meg a pályán, azaz háromszor kell bejárni a falusiakat keresve. Íme néhány tartózkodási helye: rögtön a kapun kilépve jobbra a csövek alatt, a kaputól a második duplahangár között, a fa felépítményen három, a bányáknál kettő, a kazánoknál kettő. Az emlékezetem megcsalhat, de ezeken a helyeken kell keresni őket. A kapunál megkapjuk az ugrás ketyerét, így könnyű lesz a közlekedés, a sok ellenféllel ne nagyon törődjünk, csak kerüljük ki őket, illetve a kulcsfontosságú helyeken dobjunk rájuk aknát. Ha kifogytunk, akkor néhány rosszarc kilövésével pótoljuk. Ha megvan egy falusi, akkor ahol bejöttünk, ott van két ház, illetve egy másik kapu mögött van még hét ház. Ide vigyük őket.

Crush The King?s Army

Megint egy löveg székében ülünk és a király hadosztályait kell visszavernünk. A formula egyszerű. A felénk haladó csoportokat rakétával lepjük meg, majd a szétszéledő emberkékre sortüzet kell zúdítani. A falhoz érve létrával másznak fel, így már gyorsabban haladnak. Vigyázzunk velük. Maximum százan juthatnak be a városba. A falnál lévőkre is indíthatunk rakétát, így nagyobb irtást vihetünk véghez közöttük.

Reach The Wildwood Abbey

Rengeteg feladatot kapunk ebben a küldetésben. Először is meg kell találnunk a három gólemet, majd bombát helyezni rájuk. Az ezáltal kiszabadult három emberkét haza kell szállítanunk, majd tizenkét mérges arcot kell elintéznünk és eljutnunk a temető kapujáig. Induljunk el előre, intézzük el snipperrel a rosszarcokat. Ha összefutunk a három óriással, akkor először intézzük el a kíséretüket, be a fogadóba, vegyük el a bombát, majd hátulról kezdve végezzük el mindegyiken a már jól ismert metódust. Ha megvannak a jónépek, akkor irány felfele a fogadó mellett a csigajáraton és intézzünk el mindenkit gépfegyverrel vagy aknával. Kettőnek itt van a háza, az utolsónak a hídon túl. Utána vissza, majd irány túl a fogadón. A temető bejáratánál előjön a tizenkét rosszarc és elkezd minket lőni. Mondanom sem kell, a találatok az egészségre károsak. Sima gépfegyverrel el lehet intézni őket. Majd irány az út vége.

Steel The Book Of Rule

Ebben a küldetésben tíz falusi embert kell kiszabadítani és az otthonukba vinni. Mint mindig, most is csak három egyént szállíthatunk egyszerre, és most is csak három emberke van jelen egyszerre a pályán. Célszerű ezért a három főbb részt átnézni szépen egymás után. Ha mindegyik megvan és haza is vittük őket, akkor a társakkal az üvegtoronyhoz kell baktatni. Mellesleg a két társunkat is életben kell tartani egy darabig. Persze közben lesz pár rossz arc az utunkban, lőjük ki őket, illetve el is aknásíthatjuk őkelméjüket. Ha odaértünk, akkor két percig kell kitartanunk és életben maradnunk. Az ellen két irányból fog jönni. Célszerű aknákat használni, melyeket az elhullott ellenfelektől pótolhatunk. Ha megvagyunk, akkor mienk a könyv. A videó poénjait pedig tessék elviselni :)

Elude Stig?s Army

Ismét egyedül kell nekivágnunk az erdő sűrűjének. Az első feladat életben maradni. Ez gondolom nyilvánvaló. A többi is ismerős lesz. A folyó vonulatát követve el kell jutni az első megjelölt házig. Érdemes lesz ezután elővenni a rakétavetőt. Ezekből tizenöt darab lesz. Az első pár darabot nem lesz gond elintézni. Utána találjuk meg az ugró ketyerét, mellyel aztán a többi ilyen célpontot is megtaláljuk. Ezek elszigetelt sziklatetőkön vannak. Mindegyikhez fel lehet jutni, ha máshogy nem, akkor távolabbi, alacsonyabb sziklákat használva hozzá. Ha mindegyiket elintéztük, akkor irány a kapu az utolsó városrész után.

Defend Nedville

Ismerős szitu. Ülünk a löveg mögött és védjük a falat a betolakodóktól. Ez egy nagyon egyszerű rész lesz. Az ellen csoportosan indul a fák mögül, ezért ha ott rakétát küldünk nekik, akkor jócskán lejjebb megy a számuk. Utána már csak a maradékot kell megszórni egy kis gépágyútűzzel. Elég hosszú lesz a pálya, de ezt a logikát követve tuti sikeres lesz a küldetés.
The Road To Zitwalla

Induljunk el előre a sziklaperem mentén. Az őrök első hullámát gépfegyverrel intézzük el és utána vegyük csak elő a rakétavetőt. Eltévedni nem lehet, az út mindvégig egyirányú. Amikor az első megjelölt házhoz érünk, azt célszerű inkább aknákkal elintézni. Utána az őröket már lőhetjük rakétákkal. Ezután a maradék négy ellenőrzési pontot is robbantsuk fel, amivel csak akarjuk. A pubban cseréljük le a snippert a bombadobálóra, majd indulás tovább. A romoknál két nagy robot fog várni minket, biztos távolból a rakétavetővel ki lehet szúrni őket, intézzük el, ha kifogyunk a rakétákból, akkor jöhetnek a bombák. Utána át a hídon Zitwallába.

Defend Lily?s House

Már előre szólok, ez lesz az eddigi legnehezebb küldetés. Lily az a kislány, akivel már az előző filmekben már megismerkedtünk. Most az ő segítségére lesz majd szükségünk, azért meg kell védenünk őt a rosszarcok támadásától. Zeppelinnek jönnek majd a város ellen, azokat kell majd elintézni. Az első támadási hullám így érkezik: elölről 2, balról 1, jobbról 2. Utána viszont már gondolkodni kell a folytatáson. Több taktika is létezik hozzá, mindegyiket el fogom mondani. 1: A rakétavetővel célozzuk be a léghajókat, majd tüzeljünk rá, várjuk meg, ameddig az első hullámban a fegyveresek kiugranak ejtőernyővel, ők szolgáltatják majd a muníciót. Ha megvan egy léggömb, keressük a többit a levegőben. Célszerű körkörösen haladni, a fogadóba is betérhetünk, mart ott igen hasznos fegyvereket kaphatunk. Ha megvagyunk, akkor nyomás tovább elintézni a léghajókat. Nagyjából 20 db érkezik majd. 2: indulás előre, a rakétavetőt elő. Ezzel célozzuk be a hajókat. Várjunk meg pár rosszarcot, hogy kiugorjon, majd snipperrel intézzük el őket és vegyük fel a cuccost. Ezután a rakétavetőt használva mindig kilőhetjük a léghajókat. A pályán található előre és jobbra irányuló fegyverzet, ezeket használhatjuk bátran, mert nagyobb a tűzereje, mint a mienk. Az első ilyen előre fele a szélmalom mellett lesz, a második pedig balra felmenve a két ház között.

Rescue Lily

Induljunk el előre. Ez az az út, ahol Zitwallába jöttünk, most visszafele kell megtennünk. Balról jön majd két Zeppelin egymás után, találunk majd az első romfal mögött egy gépágyút, használjuk bátran ellenük. Ha megvannak, akkor nyomás tovább, az iránytű piros része mutatja majd az utat. Az első elágazásnál balra, majd tovább a kijelölt úton, át a kapun és be a pubba. Itt szerezzünk be néhány hasznos dolgot. Irány a fogadótól jobbra a sziklákon át. Intézzünk el persze minden rosszarcot, aki az utunkba áll. A kerítéssel határolt részeken értelemszerűen nem lehet átmenni, ezért meg kell kerülnünk őket. A pálya végén egy Zeppelinbe fogunk botlani. Itt a vége a küldetésnek.

Escape From Forge

Egyszerű a dolgunk, meg kell szöknünk a várból és a városból is. Kezdésképp vegyük elő a snippert és induljunk el balra, át a barlangon. Az őrjárat gépfegyveres vezetőit snipperrel intézzük el, a maradékot gépfegyverrel. Utána tovább, ugyanígy a második őrjáratot is. Majd forduljunk le balra a fogadóba, rossz arcok és egy rakétavető torony is őrzi, tisztes távolból intézzük el. A fogadóban cseréljük le a cápafegyvert a rakétavetőre és tegyük el a bombákat is. Tovább a kapuhoz, robbantsuk fel a bombával (X gomb hosszan nyomva), majd tovább és irtsuk ki az ellent. Minden kapu előtt érdemes menteni. Indulás egyenesen, majd a nagy kapu után balra forduljunk le. Ott találunk egy ugró ketyerét, azzal könnyedén elintézhetjük a három gömb formájú robotot és a vezérrobotot is. Ha mindegyiket elintézzük, akkor irány a Zeppelin középen, mellette ugorjunk fel a falra. A következő mozi kicsit hosszabb lesz, de nagyon vicces :)

Hold Off The Army

A szokásos nóta. Lövegtoronyban ülünk és az ellent kell feltartóztatni. Ezúttal annyi az újítás, hogy 50 ellenfélnek szabad maximálisan bejutni a romokhoz. Érdemes a következő taktikát követni. Az első hullám igen vérszegény, lőjük simán le őket, majd a nagyobb hullámokat szórjuk meg rakétával, ameddig még messze vannak, majd ha közelebb értek, akkor lőjük ki mellettük a hordókat és lőjünk ész nélkül rájuk. Amelyik a falon van, azt azonnal iktassuk ki. Egy gólem is jön ellenünk, simán intézzük el. Érdemes minden nagyobb támadási hullám előtt menteni. Ha mindent jól csináltunk, akkor visszavonulás után jön az utolsó mozi és befejeztük a játékot. Az Extras részben újra megnézhetjük az összes mozit és megismételhetjük a küldetéseket is.

BY: DesMonD

 
Számláló
Indulás: 2005-01-18
 
Óra
 
G-mail belépés
Felhasználónév:
Jelszó:
  SúgóSúgó

Új postafiók regisztrációja
 
Rendelések
 
Linkecskék
 
Naptár
2024. Május
HKSCPSV
29
30
01
02
03
04
05
06
07
08
09
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
01
02
<<   >>
 
Szavazások
 

A Múzsa, egy gruppi élményei a színfalak mögött :)    *****    Madarak és fák napjára új mesével vár a Mesetár! Nézz be hozzánk!    *****    Rosta Iván diplomás asztrológus vagyok! Szívesen elkészítem a horoszkópodat, fordúlj hozzám bizalommal. Várom a hívásod!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, egyéb épületek szigetelését kedvezõ áron! Hívjon! 0630/583-3168    *****    Ha te is könyvkiadásban gondolkodsz, ajánlom figyelmedbe az postomat, amiben minden összegyûjtött információt megírtam.    *****    Nyereményjáték! Nyerd meg az éjszakai arckrémet! További információkért és játék szabályért kattints! Nyereményjáték!    *****    A legfrissebb hírek Super Mario világából, plusz információk, tippek-trükkök, végigjátszások!    *****    Ha hagyod, hogy magával ragadjon a Mario Golf miliõje, akkor egy egyedi és életre szóló játékélménnyel leszel gazdagabb!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, nagyon fontos idõnként megtudni, mit rejteget. Keress meg és nézzünk bele együtt. Várlak!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését!    *****    rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com    *****    Vérfarkasok, boszorkányok, alakváltók, démonok, bukott angyalok és emberek. A világ oly' színes, de vajon békés is?    *****    Az emberek vakok, kiváltképp akkor, ha olyasmivel találkoznak, amit kényelmesebb nem észrevenni... - HUNGARIANFORUM    *****    Valahol Delaware államban létezik egy város, ahol a természetfeletti lények otthonra lelhetnek... Közéjük tartozol?    *****    Minden mágia megköveteli a maga árát... Ez az ár pedig néha túlságosan is nagy, hogy megfizessük - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Aktív közösség    *****    Az oldal egy évvel ezelõtt költözött új otthonába, azóta pedig az élet csak pörög és pörög! - AKTÍV FÓRUMOS SZEREPJÁTÉK    *****    Vajon milyen lehet egy rejtélyekkel teli kisváros polgármesterének lenni? És mi történik, ha a bizalmasod árul el?    *****    A szörnyek miért csak éjjel bújnak elõ? Az ártatlan külsõ mögött is lapulhat valami rémes? - fórumos szerepjáték    *****    Ünnepeld a magyar költészet napját a Mesetárban! Boldog születésnapot, magyar vers!