Menü
 
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
Chat
Név:

Üzenet:
:)) :) :@ :? :(( :o :D ;) 8o 8p 8) 8| :( :'( ;D :$
 
El ne felets írni a vendégkönyvbe!
 
A hét animációja
 
Hírlevél
 
Végigjátszások
Végigjátszások : Beyond Good & Evil

Beyond Good & Evil

DesMonD  2005.02.05. 17:19

Végigjátszás

Beyond Good & Evil Végigjátszás

Világítótorony

Miután az intró befejeződik, kezdd el támadni a Domzokat, amikor melléd érnek. Ez egy viszonylag egyszerű küzdelem, csak nyomjad a kombókat. (Sokat kell nyomni az egérnek a gombját).
Amikor megverted mindet, lemész a föld alá, ahol újabb domzt kell eltenned lábalól. Szerencsére Pey'j siet a segítségünkre. Amikor a harc elkezdődik, nyomd sokáig a gombot, hogy feltöltődjön a dai'jo bot, és akkor ki tudsz törni a fogságból. Rohanj fel a "főnökhöz" és kezdd el ütni a Szemét. Néhány behúzás után tüskék jönnek elő és a szem eltűnik. Amikor ez van, töltsd fel a botot és egy nagy ütéssel döntsd le a lábáról. Üsd amíg fel nem kel, majd megint tölts, ütögesd újra, stb., amíg meg nem hal.
Fogd a gyöngyöt, jön egy alphás katona, és elmondja, hogy mostmár biztonságban visszamehetsz a felszínre.
A cutscene után fogd a kamerádat, mert szükség van 350 egységre, hogy újra működésbe lépjen a pajzs, ehhez pedig fotóznod kell. Minden élőlényt fotózz le egyszer, általában mindért kapsz valamennyi pénzt. Ha megvan a kellő összeg, akkor a pajzs újraindul. Természetesen folytasd a fotózást, nagyon jól fog jönni a kis extra kereset.

Menj ki az épületből, és kövesd Pey'jt, menj be azon az ajtón, ahol ő is bement, menj le egészen a hangárig, majd a csávó műhelyéig. Ott készíts róla is egy képet, amiért egy vadiúj tekercs film és ezáltal digitális zoom a jutalmad. Vedd fel az MDisket, és használd abban a gépben, amit Pey'j megcsinált. Menj a hangárba, vedd fel a két Boost egységet és a két POD javítási egységet, majd kezdd el lökdösni a motort. A disznó segíteni fog, úgyhogy ketten működésre tudjátok majd bírni a légpárnást. A hangár vizében lévő halról is csinálhatsz egy fotót.

Hillys

Ugorj be a légpárnásba, majd irány a nyílt víz. Keress egy olyan épületet, ahonnan füst jön ki. Az a garázs. A légpárnás le fog robbanni, mielőtt odaérsz, úgyhogy bevontatnak. A garázsban a rhinok az urak, csinálj róluk képet, 300-at kapsz értük :).
Vedd meg a Speedcraft Motort 1 gyöngyért cserébe, sajna egyelőre csak ezt tudod megvenni. Javaslom vegyél két Meca Impulsert, egyenként ugyan 1500-ba kerülnek, de ha tényleg mindent lefotóztál amit csak találtál, akkor lesz rá pénzed, és meg is éri, majd meglátod, hogy miért.
Pattanj be a légpárnásba, és indulj el. Természetesen azonnal belebotlasz egy erős Domzba, ami gyorsan mozog és úgy fest mint egy féreg. Próbáld meg elsőször lefotózni, 2000-ért (!), majd utána próbáld leszedni. Baromi egyszerű: maradj egyhelyben, majd amikor meg akar támadni, lődd fejen, és amikor elmenekül, kezdd el gyorsan követni, és egyfolytában tüzelj rá. Hamar vége lesz! Egy újabb gyöngyöt kapsz!
Jobbra nem tudsz menni, úgyhogy irány balra, a főcsatornába. Ott egészen addig menj előre, amíg el nem érsz egy 4-es elágazást. Itt jobbra, a "Pedestrian district" felé.
Ha megérkeztél, keresd meg a madárembert az újságosnál. Készíts fotót. Továbbra is minden érdekes külsejű élőlényről készíts fotót, gyorsan fog növekedni a pénzed! Menj be az Akuda Barba. Ott van egy olyan pacák, aki cápának néz ki, előtte meg egy újság. Azon van egy kód, amit úgy kell beszerezni, hogy ne vegyen észre. Hajrá :) Mikor ez megvan, irány fel a #2-es szobához, és használd a kódot. Bent vedd fel a 3 boost egységet, majd rúgd ki a szekrényt, vedd fel a gyöngyöt. Menj át az 1-es szobába és szerezd meg a jegyet a kecskeembertől.

Lent kipróbálhatod magad hazardírozásban, tegyél fel egy 1000-est a cápával szemben a játékon, és nyerhetsz egy gyöngyöt! Aztán menj ki az épületből, jobbra majd végig a feljárón a Street Vendorhoz (utcai árus). Vedd meg a PA1-et, meg egy gyöngyöt is, ha van rá lóvéd, ha nincs akkor irány az Akuda Bar és játszogass egy kicsit :-). Mivel az őrök nem engednek tovább, vissza a légpárnáshoz. Használd az iránytűt, hogy eljuss a Fekete Szigetre.

Fekete Sziget

Beszélj a taggal, majd ments. Addig menj fel, amíg egy kis bejáratot nem látsz jobb oldalt, ott menj is be. Bent van egy nyílás amin be tudsz ugrani. Lesz itt néhány állat, fénykép, Starkos felvétele, majd vissza ki.
A bogarakkal telelévő nagy teremben jobbra van egy AP1, amit még nem érsz el, előtted meg egy zárt ajtó. Állj rá egy nyílra, majd mondd meg Pey'jnek, hogy lépjen a másikra, hogy kinyíljon az ajtó. Fuss be, a Bányához. Van egy csomó fényképeznivaló! Fuss oda a törött létrához, majd beszélj Pey'jdzsel, amikor hív. Vedd rá, hogy a jetpack segítségével juttasson feljebb téged. Menj oda a kerékhez és engedd le a két feljárót.
Fotózd le a térképet, hogy analizálni tudd, majd vedd rá Pey'jt, hogy használja a narancssárga gömbök ellen a speckós képességét. Irányítsd a robbanóanyagok felé, a tökéletes hatás érdekében :-). Az egyik egy kis barlangot fog kinyitni, ahol egy boost és két Starkos van, a másik pedig egy nagy, lila szellőrózsához vezet. 500 a fotóért. Ha elkezded ütögetni, akkor 5 egység minden egyes kristályért.
Egy rács fogja elzárni az utadat, fordulj meg, és menj be jobbra. Üsd a kristályt, hogy szerezz egy csomó kisebbet, majd indíts útnak két gömböt. Az egyiket a robbanóanyagok felé, a másikat a kristály felé irányítsd. Szedd fel a kisebbeket, majd menj fel a feljárón. Jobbra kell menned, itt érkezni fog egy repülő Crochax, 1000 a fényképért! Öld meg, majd lökdösd a szekeret addig, amíg nem lesz egy vonalban a fa lezárással, akkor használd a jobbra lévő kis kereket. Ugorj fel a most leeresztett rámpára.
Az új helyszínen szépen fotózz le mindent, majd vágd magad végig az úton. A végén rá kell állni a két nyílra, hogy kinyíljon az ajtó. Itt egy szekrényt ki tudsz rúgni, lesz benne Boost, K-Buppok és szerszámok Pey'jnek. Vedd meg a Starkosokat a gépből és mentsd el a játékot. Pey'j, használva a szerszámait utat tud neked vágni, menj be és balra a térképnél. Itt fényképeszkedés a turistalátványossággal, majd a jobbra lévő menekülőútvonalat választva ki a térképhez és most jobbra.
Megint lesz egy úttorlasz, Pey'j majd szépen kivágja nekünk. Vegyél meg mindent az automatából, majd lefelé, amíg Jade nem ütközik egy falba. A disznó speckós tudását kell megint kihasználnunk. Először lőjük meg a kirstályt egy narancssárga izével, majd fel a rámpán és lökd egészen az útja végéig a szekeret. Menj le újból és lődd meg a csílét egy narancssárgasággal, hogy leereszd a rámát Pey'jnek is. Miután legyőzted az összes ellent, használd Pey'j remek bakancsait, hogy feljuttassanak a kapcsolókhoz, csakúgy, mint a játék elején. Ugorj be az új terepre és nyomd meg a gombot, hogy kinyíljon az ajtó. Mentsd el a játékot az MDisk segítségével. A szoba sarkában rúgd meg az elektromos dobozt, hogy leoltsd a lámpákat. Aztán fogd a kamerát, nézz fel, ott lesz egy zöld kreatúra, fotózd le. Nyisd ki a rácsot és menj ki.
Ugorj le, fotózz mindent, mielőtt harcolnál :-). Ezeket a tojásokat amik itt vannak szintén a levegőbe tudod juttatni Pey'j segítségével, tedd is meg, és lődd ki a kristályt, illetve a feljárókat. Ha mindent jól csinálsz, akkor egy MDiskhez jutsz hozzá, illetve van egy tekerő, amivel egy platformot tudsz leengedni. Menj el az anemóniák mellett, amíg egy olyat nem találsz, amelyik a földön fekszik előtted, a fal helyett. Üsd addig, amíg vissza nem húzódik, aztán Pey'jdzsel lapítsd ki. Menj el mellette, és készülj a főellenségre. Jobbra lesz tőled a két fotóalany, kapd le őket miután kibújtak. Aztán jön a főnök...
Amikor megjelenik, fénykép (3000ért!), majd Pey'j képességeivel zavard meg, kombo, majd öld meg a lényeket, amik előkerültek. Ezt játszd el még egy párszor, ha szükséges. Egy idő után bedühödik, és ellened támad, firnyákosan töltsd fel a botodat, és amikor melled ér, csapd meg erőből. Ezt még egy párszor meg kell ismételni, majd végleg fűbe harap, a jutalmad pedig egy újabb gyöngy!

Hillys

A cutscene után mehetsz vissza a városba, egyenesen be a Pedestrian Districtbe. Az újságosnál feliratkozhatsz két újságra is, a döntés rád van bízva. Menj be az Akuda bárba. Az emeleten van Peepers, akinek el kell mondanod a kódot, amit Hahntól szereztél, ezután már mehet is az itt a piros, hol a piros. Ha sikeresen eltaláltad a játékot, akkor a hármas ajtóhoz való kulccsal jutalmaz. Az ott lévő szekrény tulajdonképpen egy titkos ajtó, aminek a segítségével az IRIS Network adatbázisába juthatsz be.

Gyorsan kiderül, hogy az Alpha Forces már megint csúnya dolgot művel: a meteorok érkezése után megmaradt sebesülteket előbb a Nutripils Gyárba viszik, onnan a vágóhídra, majd a Holdra szállítják őket. Sajna a részleteket nem tudjuk meg, mert az IRIS ügynök, akinek ki kellett volna deríteni, valószínűleg 4 napja halott. A szobában egyébként már jelen van a csapat többi tagja, akik segítségedre lesznek az akció során, melyben az eltűnt csókát kell helyettesítened. Van itt egy disc is, amin a részletes leírása van az akciónak. Mielőtt elmennél még rád sóznak egy City Pass nevezetű kártyát, amivel az egész városban szabadon lehet közlekedni. Látogass el a Mammago Garage-be, az alkatrészek beszerzése 5 gyöngyöt fog kóstálni. A Neutralization Cannon beszerzése után északra kell menned, majd balra, a gyár irányába. Az utadat álló roboton egy kecses mozdulattal le is tesztelheted mennyire gyilkos az új fegyvered :-). A gyár legalsó szintjén tudsz kiszállni.

Nutripills Factory

Fel kell kapaszkodni egy kicsit magasabbra, hogy lehetőséged nyíljon lekapni azt az ajtót, amit egy kód tart lezárva. A fényképet el kell küldeni a kormányzónak, aki segíti az akciót. Szerencsére náluk nincsenek mindenféle vírusok az e-terben, úgyhogy gyorsan megérkezik a kódot tartalmazó e-mail, amit beütve már mehetünk is befele. Ismét disznó barátunkat kell használnunk: ki kell vágatni egy megfelelő darabot a kerítésből; behatoláskor a piros lézercsíkra különösen légy tekintettel! Ki kell kapcsolni a védelmi rendszert, erre egy piros gomb szolgál a szemben lévő falon. A dobozt, amit a közelben látsz Pey'j segítségével kell eltolnod az elektromos oszlopok közé. Az így kialakított átjárón felkapaszkodva a központi teremben találod magad.
A lift megszerelésében ismét Röfi (Úr) tud segíteni, ám sajna egy alkatrész még hiányzik a teljes áramellátáshoz, úgyhogy plusz egy feladat. A Laboratory felé orientálódjunk, miközben az egyik szervízliftből annyi robot jön, mint az oroszok, nyírjuk le őket. Pey'jt kell megint használni, hogy feljuss az emeletre, a következő teremben viszont egy őrrobot vár rád, úgyhogy csak óvatosan. Ha már eleget izzadtál a kinyírásával, elárulom, hogy a lézerek közé kell taszítani, és akkor el is pusztul, plusz át is tudsz menni, sértetlenül!
A teremben Double H-t találod meg, aki az IRIS elveszett ügynöke (mégsem halott, a jelek szerint). Fotózd le a csókát, majd az összes berendezést is, ami fontos lehet, plusz ismét kell egy nyitókód, amit a drága governor bácsi már postáz is nekünk. A tranzakció után egy Gyrodisket kapsz, amit a Shift + jobb egérgomb páros lenyomásával tudsz előkapni. Az új cucc használatával szabadítsd ki Double-H-et, és vedd rá, hogy legyen olyan kedves és boxolja meg a szellőzőnyílást, utat biztosítva a szabaduláshoz. Gyorsan jött társ gyorsan is megy el - habár még összefutunk majd vele -, úgyhogy egyedül folytasd az utad a csövek mentén egészen a túloldalig menj, ahol ments egyet. Ismét a központi teremben vagy.
Itt jön a meglepetés: az ügyeletes főellenség. Egy ilyen egyszerű szörnyike akar kiállni ellened - azt hiszi, hogy erősebb, hát nem aranyos? -, gyorsan hidegre kell tenni, aztán folytatni az utunkat. Ezt úgy tudod elérni, hogy amikor a te szintedre érkezik, addig ütöd a bottal, amíg vissza nem emelkedik, közben ügyelve a zöld lövedékeire. Néhány kör és már nem is fogja tovább bírni!
Irány a lifthez való biztosíték beszerzése. A bejárat közelében lévő ajtó mögött rejtőzik az alkatrész, miután ezt megszerezted a kis szobában a gyrodisket alkalmazva a ventilátort lövöldözve ismét áramot tudunk csalni a rendszerbe. Az utolsó helyszínen nincs sok dolgod, csak felvenni a kódkártyát. Egyszerűen hangzik, csak éppen a robot, amin van, rádtámad, úgyhogy el kell páholni, majd a bejárattal szemben lévő gomb nyomkodása közben ismét felmentősereg érkezik - de sajna nem a mi számunkra, úgyhogy a Röfi segítségével lapátoljátok el a szemetet. A generátor leállítása után 2 táblát is be tudsz húzni, ezt tedd is meg, szükség lesz rájuk. Egyet rögtön a liftnél hasznosítani is tudsz, lődd el a felfelé vezető zsinórt, és máris liftezhettek egy szintet.

Nem éppen örömmel fogadnak odafent, dehát ez van, intézd el őket. A hangár jobb oldalán lévő csövekre kell felkapaszkodnod. A kis átjáróban haladva egy futószalagot látsz majd, majd a kivetítőn megjelenik egy csontváz, fotózd le. Ne is próbálj előre menni, nem fog menni, úgyhogy Pey'jhez orientálódj vissza. Sajna ő már nincs ott, mert elcipelték az őrök, úgyhogy egyedül kell folytatnod a missziót. Lökdösd a dobozt a réshez, ami a falon van, és alkalmazd a gyrodisket, hogy meglődd a kapcsolót. A túloldalon a szellőzőcsatorna fedelét rúgd ki, összefutsz HH-val. Vigyázz az őrökkel, válaszd a lopakodást a rambózás helyett.
El kell osonni minden őr mellett, akivel csak találkozol "rövid" utad során, még a mozgó járőröket is jó lene elkerülni (különben ugye nem ér semmit az egész). Addig kell menned - kb. 3 vagy 4 termen keresztül -, amíg HH ügynökkel nem találod szemben magad, igaz némi akadály választ el tőle... Segítened kell neki átjutni, méghozzá úgy, hogy kilövöd a kapcsolókat alatta, amikor a tűzön szalad keresztül. Pontos célzás és időzítés a lényeg! Ha megvan, akkor nyomasd meg vele a kapcsolót, hogy leállítsa a téged akadályozó piros lézert.
Egy folyósóra jutsz ki, mássz fel balra, és felülről kerüld meg az őrt. A következő helyiségben ismét lopakodnod kell majd, van egy mozgó őr is. Ha tovább mész, akkor egy ilyen futószalagos helyre érkezel, ahol a dobozok mögött bújkálva juthatsz el a túloldalra, itt pedig jobbra továbbhaladva, egy kis mászással fűszerezve a balra lévő dobozhalmaz mögött találsz kiutat. A gépen lévő kapcsolót nyomd be, hogy elcsald az őrt a kijárattól. A következő teremben a szekrényben van Pey'j cipője, a mellette lévő dobozban meg egy biztonsági videó, azt is csúsztasd a táskádba.
Ha kicsit előre mész, akkor 2 őrrel futsz majd össze, akik remekül tudják hatástalanítani az elektromos védelmi szerkezeteket. A gépteremben van egy diszk, amin egy csomó infó van az Alpha Forcesról, ez még jól jöhet! Ments egyet, aztán irány az egyenes folyosó!
Csak előre tudsz menni, itt viszont van egy rakat őr. El kell jutnod a kék teleporthoz, majd belemenni, és ez egy szinttel feljebb dob. Itt van két robot, kerüld el őket, és menj ki a kijáraton. Ismét használhatod a dobozokat fedezéknek. A kék lézercsík mentén haladva egy őr mögé kerülsz, mássz fel mellette a ládára, és máris a túloldalon vagy. A lézerek kikerülése érdekében elkövetett rövid boogie után ments egyet, majd oldalazz el a központi terem másik végébe. A szemben lévő kapcsolót kell meglőnöd, hogy odajöjjön a szállító platform, majd lőjj még egyet, hogy oda is vigyen. A csatornában tegyél egy majdnem teljes kört, hogy a termet szemből láthasd. Le kell fényképezni az igen gyanús külsejű Alpha vezért, ezzel bizonyítékot szerezve az IRIS-nek.

Bal kéz felé menj tovább a folyosón, majd az őrök szeme elől tartózkodva meg kell szerezni a négyzet alakú biztonsági kártyát. A sarokig kell elboogieznod, ott a szekrényből húzd be a kártyát, majd nyisd ki a kijáratot. Tudom, hogy nem olyan egyszerű, ahogy én azt leírom, azt tudom javasolni, hogy minden lépés előtt rendesen ellenőrizd, hogy senki nem vesz-e észre! Ha megvagy, akkor azon a folyosón leszel, ahol már egyszer jártál, itt van a négyzetes ajtó is, és most ráadásul be is tudsz majd menni! Bent kapcsold ki a fránya lézert, a légzőkészüléken keresztül kell likvidálnod az őrt, kapd le a bejárati ajtó vonalkódját, ezzel újra segítségül hívva a kormányzót. A teremben a térkép segítségével keresd meg a jelölt pontot, azonban egy DomZ jelenik meg, és nem éppen jó hangulatában találod - lehet, hogy éppen a délutáni szunyából keltetted fel... :) Egy kis idő után szerencsére csatlakozik HH is, segítségével le tudjátok dönteni a lábáról a robotot, s a közepén található gyöngyöt kell négyszer meglőni a gyrodiskkel ahhoz, hogy végleg elpusztítsd. Vissza kell menned egészen a légpárnásig, egy helyen majd Double H segít, és eljött az idő a második biztosíték beillesztéséhez is, ezután a tied a gyöngydarab is, mivel kinyitottál egy ajtót, ami azt rejtette.
Relaxra idő nincs, mert iszonyat tempóban kell Double H-t visszaszállítani az IRIS bázisra, nehogy kinyúljon szegényke. Tehát irány a Pedestrian District, ott az Akuda Bar, majd a harmadik szobából egyenesen a főhadiszállásra.

Hillys

Vedd fel a gyöngyöket a rejtekajtó mögül, majd menj ki az ajtón. Irány a Mammago garázs, és szerezd be a Jump Kit nevezetű mókacsomagot. Ennek segítségével már tud ugrálni is a légpárnás, úgyhogy a délfelé vezető úton lévő lézereket könnyűszerrel tudod átugrálni. A legeslegdélibb szigetet kell keresned. Elvileg ez az illegális versenypálya egyik szakasza, ám az informátorok szerint innen indul a vágóhíd bejárata is. Szóval versenyezni kell egyet, ám a bemelegítőkörnél már árgús szemekkel fürkészd a bal oldali falat, három lézercsíkkal védett alagúthoz kell eljutnod. Ide padlógázzal kell becsörtetned, és végigtépned az alagúton.

Slaughterhouse

Egy óriás robot dobál fentről, szlalomozhatsz az akadályok között, átugratgathatod a repedéseket, majd egy rövid csatornába jutsz, ahol nem éppen boldog robotok várnak rád. A kijáratként fungáló csatorna annyira kicsi, hogy nem fér be a hajó, plusz tele van mozgásérzékelőkkel. Feladták a feladatot, hajrá :-). A vízbe szórt fémdobozokat kell löködni, illetve a robotok által utánad indított rakétákat kell belevezetni a vizen lebegő aknákba. Ha megvagy a dologgal, akkor egy dokkba érkezel, ahol ki is szállhatsz. A kis utcában rögtön rádtámadnak, csapd meg őket, majd HH segítségével told ki a vasajtót középen. Vissza a hajóba, majd menj át az ajtón, újra be a csatornába. Bombák közti szlalom és lézeres érzékelők elől való menekülés, illetve egy emelkedőn való feljutás vár rád. Egy aknamező... Kicsit túlzásba vitték a srácok a védelmi rendszert, nem? Plusz, ennyi erőből nem is kéne, ha ígyis-úgyis át tudunk rajta jutni!? Na mindegy, egy újabb teremben vagyunk.
A jobb oldali utat kell választani a három közül, ahol egy rövid út után dobozokat kell lelökdösnünk az őrök érzékelőjébe, megtisztítva az utat a bejárathoz. Ahhoz közelítve egy nagy vaskapu akadályoz majd, ezt kiszállás után a fülkében található kapcsoló meglövésével tudod likvidálni. Ha átjutottál, ismét egy lezárt rész jön, ahol megint ki kell kötni. Mássz fel - egyedül - az emeletre a vezetékeken, majd lődd ki az őrt. Szemben, a fogaskeréken túl van egy kapcsoló, amit csak akkor tudsz meglőni, ha jól fordul pont az a fogaskerék. Várd meg tehát, majd tűz! Ezzel kinyitottad a légpárnás előtt álló akadályt, ám zúzni kell, hogy még időben átjuss rajta, mert újra lezáródik!
Miután átmentél, megint köss ki, és Double H-dzsel menj fel, mássz fel ismét az előző emeletre, nyomasd meg vele a gombot, és így egy szinttel feljebb tudsz kerülni. Ugorj át a szemközti vezetékekre, majd be a szellőzőbe. Itt egy robot vár rád, az elektoromos fal segítségével likvidálhatod. Egy kis keringés után HH-hez jutsz vissza, vidd magaddal a lézeres terembe. A dobozt ketten tudjátok eltolni, felmászva átjuttok a következő terembe. A terület térképét kell lefényképezni, hogy a gép áttanulmányozhassa. HH be tudja törni a rácsot, amin keresztül átjuttok a következő helyiségbe. Az őr mögött lévő lifetet kell beindítani a falon lévő gomb segítségével. A mostani szobában lévő 3 robot kinyírása után egy háromszög alakú kártyát kapunk, amivel a szemben lévő nagy faajtó is megnyílik előttünk. A biztonsági lézerek kikapcsolása érdekében a nagydarab társadat küldd előre, és hamarosan egy őrszobába kerültök, innen kapd le a harmadik bizonyítékot is a Holdra való átszállításról. Ha ez is megvan, vissza a hajóhoz.

Van két kijárat, te válaszd azt, ami hátul van, bombáktól elzárva. Kikötés után HH-dzsel üttesd ki az őrt. Ő megy tovább a lézereken keresztül, te meg balra menj a szellőzőhöz. Egy kis terembe érkezel, az őr légzőpalackját lődd meg, majd nyomd meg a falon a kapcsolót és fuss a kinyílt ajtó felé. Fuss fel, majd egy őrökkel telerakott terembe érkezel. A túloldalon leugorva, a dobozok mögött mászkálj majd. Észrevétlennek kell megint maradnod, így juss el a kijáratig. A jobbra lévő lifttel menj le egy kis szobába. A dobozt told rá, hogy majd visszajuthass a felszínre. Húzd be a biztosítékot, majd visszamászva menj el a folyosó végéig. A kapcsoló melletti nyílásba tedd a biztosítékot, majd nyisd ki a járatot. Menj át a túloldalra, ahol a gépek által emelgetett ládák egyikét elkapva átmehetsz a szoba túloldalára. Innen ugorj le a nem működő lift alatti szobába, ahol ismét összefutsz HH-dzsel. Menjetek át az aknamezőn, majd csapjatok szét a robotok közt. Miután ez megvan, kapcsold ki az áramot, majd mássz fel a vezetékeken. Fent lopóddz át a szobán, majd a folyosón lődd meg az őrök hátán lévő palackot, semlegesítve ezzel őket. A fal mellett menj végig, fényképezőn tartva a kezed, mivel a két őr mellett ott lapul a második bizonyíték az IRIS-nek. Az oszlopból vedd el a biztosítékot, majd a hátad mögött lévő kapcsolót megnyomva visszajuthatsz a pálya elejére, szállj be a hajóba. A kijárat felé orientálódva a csontvázmaradványokon felhajtva köthetsz ki a déli részhez.

A fal melletti vékony járaton menj keresztül, majd a szobában lődd ki a kéz formájú kapcsolót. A liftet így odahívod magadhoz, nembeszélve arról, hogy az őr is lezuttyan róla. Menj át a túloldalra. Az őröktől távol tartva magad (legalábbis a füst miatt láthatatlannak maradva) eljutsz egy folyosóra, ahol egy gomb megnyomása után az oldalfolyosóról behúzhatsz egy újabb biztosítékot. Ezt a lift beindításához remekül fel is tudod használni. Fent egy kis őrcselezés jön, majd a folyosóról fordulj be balra, amikor nem látnak. A mentést biztosító hellyel szemben lévő szobába a dobozt eltolásával juthatsz be. Viszont előtte rongáld meg az itt található kapcsolódobozt. Eztán már működik a kint állomásozó lift is, amivel egy szintet mehetsz le, ahol kerüld meg az őrt és hatolj be az ajtón. A folyosó végén a járőr rálép majd egy négyzet alakú liftre, ekkor lődd meg a mellette lévő kapcsolót. Mivel ő meghalt, már könnyedén át tudsz jutni a túloldalra, s hamar visszajuthatsz a pálya elejére. Double H már vár, hogy együtt menjetek el abba a terembe, ahol valószínűleg az utsó bizonyíték van. Lentről továbbhaladva kell megközelíteni a termet. Lekapod, ahogy pakolják a dobozokat, és visszarohantok a kijárathoz. A hajóval már suhanhatsz is el, egyedül egy fémajtó fogja utadat állni, hívd segítségül a kormányzót. A versenypályák irányába menekülj, a nyílt vizen azonban lesz eegy főellenség.
Sajna ez már nem olyan egyszerű, mint amilyen először volt: sokkal gyorsabb és szemetebb módon változtatja az útirányát. Próbálj rajta maradni és követni és lőni, illetve átugrálni az akadályokat, amikor úgy hozza a (bal)szerencse. Ha kilőtted, akkor irány az Akuda Bar, és az IRIS főhadiszállás.

Beluga

Gyorsan kiderül, hogy Disznó Úr (Pey'j) az IRIS alapítója és vezetője. Úgy tűnik, hogy még él, szóval irány a világítótorony, ahol egy Beluga nevezetű hajót kell megkeresni, amivel a Holdat vesszük majd célba. A gyárban talált cipőről kell beolvasnod a kódokat, majd feltárul az űrhajó rejteke. Ahol a terminálok vannak: a kijárat mellett jobbkéz felé eső tábla mögött, és a torony felső szintjén található üzenőtábla alatt. Ha jól írtad be mind a két helyen a kódot, akkor tiéd a dokkban a Beluga. Sajna, mivel a gép már nagyon öreg, egy új alkatrész kell bele, ezért olvass bele a kézikönyvet tartalmazó mDiskbe, és irány Mammago! Szerezd be a megfelelő kelléket, majd szereld be.
Sajna visszatérve azon veszed észre magad, hogy a világítornyot porig zúzták, a gyerekeket elrabolták... Mostmár vesztenivaló nincs: be kell üzemelni a Belugát, mihúzni vele a Holdra (mintha csak a telekre ugranánk le a hétvégére :) és egy rögtönzött híradót leadni a kedves lakosságnak, amiből kiderül az Alfa csapat szemétsége.
sajna 30 gyöngyöt kell kipengetni az űrutazásra képes motorért a rinoknak, de megéri. Sajna többet már nem jössz vissza, szóval, ha tökéletesre akarod csinálni a game-et, akkor most még szedd össze az összes fotót, gyöngyöt, stb. Irány az űr!

Selene

Egy bázisra érkezel, ahol a DomZok az urak, úgyhogy csak óvatosan. Feladat: be kell jutni a bázis legfeltűnőbb főbejáratán: egy icipici kis kék csövön keresztül.
Szóval miután megjöttél, fényképezd le a térképet (minden titkos bázis mellett található egy részletes térkép az épületegyüttesről, ez teljesen szokványos :), majd liftezz le. A hátsó teremben van egy lift, azzal menjetek le Doube H-dzsel. Vedd fel a tükröt a bal sarokból, majd a zárt ajtóval szembeni helyre tedd. Ennek következtében egy újabb pózna jön ki, amire a fényt irányítva tovább tükrözheted azt. Első körben a lift melletti ajtó feletti kristályt lődd meg vele, ami kinyitja az ajtót. A kövi szobában egy újabb tükördarabot találsz, a második számú oszlopot irányítsd a duplaajtóra. Menj be az újabb terembe, ahol a tükördarabot tedd le, és a megjelent oszlopot megint lehet forgatni. A balra lévő terem egyik oszlopára irányítsd a csóvát. Az új oszlopok közül gyorsan rájössz arra, hogy az elsőnek kiálló részei is vannak, amit a gyrodiskkel tudsz módosítani. Egyenként kell őket belőni, hogy a fő csóva a kijárati ajtó feletti kristályra irányuljon.
A hídon áthaladva HH felfigyel a nagy csöndre, de még semmi érdekes. A következő teremben fekszik Malac Úr, úgy tudod kiszabadítani, hogy a fényt ideirányítod, és folyamatosan forgatod a megfelelő oszlopokat. Mindig a következőre mutasson a sugár, kívülről befelé soronként érheted el Pey'jt. HH széttöri az őt bezró burkot, de sajnos már nem segíthetünk rajta. A küldetésnek viszont nincs vége, úgyhogy tovább! Menj a mentőhelyhez a terem végében, a félig zárt üvegajtó mellett pedig menj ki a lifthez.
Fent van egy leszállópálya, itt jobbra menj, és használd a sugárliftet. Az előtted kinyíló kockaépület ajtaján menj keresztül, majd egyenesen bele a liftlabirintusba. Menj el a felfelé vivő liftalagútig, majd ezután balra menj, és le. A zöld színű liftsugárral érheted el a legalsó emeletet. Egy rövid folyosó után egy kis terembe jutsz, ahonnan az Alpha Section vezetőjét lekaphatod, amint éppen egy DomZ vezetővel diskurál, a körülöttük lévő túszok már csak a hab a tortán. Vissza egészen a Belugához - fel a liftekkel, el Pey'j mellett, majd egészen vissza a hajóig. Itt jön a móka: Pey'j feléledt (gondolom már észrevettétek :), úgyhogy hárman folytatjátok az utat. Mássz fel a szemben lévő kábelekre, majd egy doboz segítségével a Beluga tetejére. Egy kapcsolót kell keresni jobbra, majd gyrodiskkel meglőni és átszállíttatni magadat. Tekerd meg a falon lévő fogaskereket, hogy együtt jussatok el a csíléhez. Az út alatt fényképezd le a jeladót, és a kormányzó már küldi is a jelszót. Secundo segítségével be kell üzemelni az adót, és már megy is a rögtönzött előadás az összeesküvésről. Sikeresen lázadást szítottál, mostmár csak a foglyokat kell megmenteni.
Rohanás vissza a Belugához, iszonyat tempóban, ugyanis az Alpha Sections vezetője önmegsemmisítőt kapcsolt be, úgyhogy sok időtök nincs. Sajna Kehck tábornok egy vonónyalábbal a saját hajójához köti a Belugát, ami annyira nem jó. A hajsza közben le kell lődözni a lézerágyúkat a tábornok masinájáról, persze ez sem olyan egyszerű, mint ahogy hangzik. Ha ez sikerült, akkor le kell ereszkedned a vízre, és dokkolni a nagy hajóhoz. Három testőrén áthatolva megtalálhatod magát a főnököt is, majd a kabinjában lévő kar segítségével eloldhatod a hajót. Vissza kell jutni a börtönépületekhez, azonban nyílván nem tárt karokkal fogadnak: egy kis társaságra kell számítani. A robotok megcsonkítása után már egy földi felmentőcsapat is érkezik, azonban te csak vedd az irányt a börtökblokk felé, és a hármas gombbal ereszkedj le, jó mélyre...

És itt jön a főmóka: az überalles, a megasztár, csak egy maradhat: maga a fővezér!

!!Ha valaki maga akar rájönni, hogy hogyan kell kicsinálni őfelségét, akkor innentől NE olvassa tovább!!

Tehát, örülök, hogy velem tartasz :-). Amikor elmozdul a szobortól, lila szupertámadással adj neki egy párat, mire vissza fog menni a szoborhoz. Egy kicsit bevédi magát, és Pey'j klónokat küld ellened. Double-H speciális támadása felpattintja őket a levegőbe, úgyhogy belelökheted őket a tüskékbe. Sajnos ahányszor meghal egy Pey'j, jön egy Sarcophagi ellened, öld le őket. Mikor minden Pey'j megvan, sajnos HH foglyul esik.
A főnök MINDIG ugyanabban a formátumban támad, ha elrontod, akkor két szivet húz be, ami nem túl örömteljes, szóval figyelj oda. A te helyzetedhez mérten a főnök támadási formája:
Bal, fent, jobb, bal, fent, jobb, fent (dai-jo töltés kell itt!), lent, jobbra, fent.
Ha már elég sokszor megütötted, akkor egy rakat Double-H-t fog küldeni ellened. Zöld lézerrel is jön... plusz, amikor megölsz egy klónt, jön egy sarcophagi! Van itt elfoglaltság rendesen :-).
Na itt jön a trükk: megfordítja az irányításodat! Jobbra van a balra, felfele a lefele, stb.! De már nem sok kell neki, ráadásul egy kicsit lassul is a dolog, de koncentrálj nagyon, elég kemény agymunka! Küld néhány sarcophagit, hogy beletanulj az irányításba :-). Aztán ő is támad, egy másik sorrendben, ami a következő:
Bal, jobb, bal, jobb, fölötted, jobb, fent, fölötted, LENT.
Figyelj oda, mert fordított sorrendben kell nyomnod a gombokat! Tehát így kell nyomnod a gombokat, mivel az irányítás fordítva van!
Jobbra, balra, jobbra, balra, le, balra, le, le, FEL!

Ha ez is megvan, akkor holtan rogyik össze, Sirkhan!

 
Számláló
Indulás: 2005-01-18
 
Óra
 
G-mail belépés
Felhasználónév:
Jelszó:
  SúgóSúgó

Új postafiók regisztrációja
 
Rendelések
 
Linkecskék
 
Naptár
2024. Május
HKSCPSV
29
30
01
02
03
04
05
06
07
08
09
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
01
02
<<   >>
 
Szavazások
 

A Múzsa, egy gruppi élményei a színfalak mögött :)    *****    Madarak és fák napjára új mesével vár a Mesetár! Nézz be hozzánk!    *****    Rosta Iván diplomás asztrológus vagyok! Szívesen elkészítem a horoszkópodat, fordúlj hozzám bizalommal. Várom a hívásod!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, egyéb épületek szigetelését kedvezõ áron! Hívjon! 0630/583-3168    *****    Ha te is könyvkiadásban gondolkodsz, ajánlom figyelmedbe az postomat, amiben minden összegyûjtött információt megírtam.    *****    Nyereményjáték! Nyerd meg az éjszakai arckrémet! További információkért és játék szabályért kattints! Nyereményjáték!    *****    A legfrissebb hírek Super Mario világából, plusz információk, tippek-trükkök, végigjátszások!    *****    Ha hagyod, hogy magával ragadjon a Mario Golf miliõje, akkor egy egyedi és életre szóló játékélménnyel leszel gazdagabb!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, nagyon fontos idõnként megtudni, mit rejteget. Keress meg és nézzünk bele együtt. Várlak!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését!    *****    rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com    *****    Vérfarkasok, boszorkányok, alakváltók, démonok, bukott angyalok és emberek. A világ oly' színes, de vajon békés is?    *****    Az emberek vakok, kiváltképp akkor, ha olyasmivel találkoznak, amit kényelmesebb nem észrevenni... - HUNGARIANFORUM    *****    Valahol Delaware államban létezik egy város, ahol a természetfeletti lények otthonra lelhetnek... Közéjük tartozol?    *****    Minden mágia megköveteli a maga árát... Ez az ár pedig néha túlságosan is nagy, hogy megfizessük - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Aktív közösség    *****    Az oldal egy évvel ezelõtt költözött új otthonába, azóta pedig az élet csak pörög és pörög! - AKTÍV FÓRUMOS SZEREPJÁTÉK    *****    Vajon milyen lehet egy rejtélyekkel teli kisváros polgármesterének lenni? És mi történik, ha a bizalmasod árul el?    *****    A szörnyek miért csak éjjel bújnak elõ? Az ártatlan külsõ mögött is lapulhat valami rémes? - fórumos szerepjáték    *****    Ünnepeld a magyar költészet napját a Mesetárban! Boldog születésnapot, magyar vers!