Menü
 
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
Chat
Név:

Üzenet:
:)) :) :@ :? :(( :o :D ;) 8o 8p 8) 8| :( :'( ;D :$
 
El ne felets írni a vendégkönyvbe!
 
A hét animációja
 
Hírlevél
 
Végigjátszások
Végigjátszások : Bloodrayne

Bloodrayne

DesMonD  2005.02.05. 17:23

Végigjátszás

BloodRayne Végigjátszás

 

ACT 1.

 

Lousiana

Menjünk be az előttünk levő házba itt megpakoljuk magunkat fegyverekkel, majd kitörünk a házból amit ekkor már zombik vettek körül. Átfutunk a szembe található falhoz és a csaj rizsája után fel kell ugranunk a villanypóznákat összekötő kábelre, majd ezután végigfutni rajta.

 

City of The Dead

Ugorjunk le a kábelről és menjünk át a temetőn, aztán meglátunk egy házat, a sírokon keresztülugrálva érjünk el hozzá. Közbe ügyeljünk arra, hogy a vízbe ne essünk bele, mert az árt a szervezetünknek. Bemegyünk és legyilkoljuk a benn tanyázó ?pókokat? és induljunk tovább a következő hát felé egészed addig, amíg meglátjuk a bio masst, ezt le kell gyilkolnunk. Célszerű egy Bloodraget benyomni és közelről kaszabolni, mert a fegyverek nem sokat számítanak neki. Ha ezzel megvagyunk már csak az ajtón kell bemennünk.

 

Ghetto

Induljunk el a házak felé, és ha odaértünk menjünk be jobbról az első 3ba, a 4.be nem kell, mert úgyis üres. Túlélőket kell keresnünk mindegyikbe. Az elsőbe a hátsó ajtón tudunk bejutni, majd fel a lépcsőn. A másodikba a falon át lehet bejutni, Jobb oldalon az ajtó mellett van egy kis lyuk, ott kell betörni. Itt csak egy bio masst találunk és meg is kell ölni. A 3.ba pedig szintén hátul lehet bejutni, legyilkoljuk az itt tanyázó ellent és felfutunk a lépcsőn. Aztán már csak a póznára kell felugrani és elfutni.

 

Town Hall

Jussunk el a nagy épületig és kerüljük, meg ott fenn van egy kiszakadt rács, ugorjunk be rajta. Menjünk az alsó szintre és törjük be a folyosó végén a repedésnél a falat. Menjünk be és tankoljuk fel magunkat fegyverekkel. Menjünk vissza ahhoz a házhoz amerről jöttünk és a lenti nagyobb ajtón, menjünk be. Fussunk át a másik terembe fel a lépcsőn és a szekrénynél felvett dinamittal, szórjuk meg a bio masst, ha jól célzunk, akkor 2 gránát és elpusztul. Innen ki és fussunk egyenesen a villanyoszlopig, ahova fel és el tovább.

 

The Beauregard House

Irány a ház, fel a lépcsőn és be balra az első ajtón végig a folyosón és találunk itt 2 dinamitot, ezeket vegyük is fel. Aztán ki fel a szemben lévő tetőre, és zsupsz be a kéményen :). Ha leestünk, akkor egy vágással tudatosítsuk magunkban, hogy ki lehet törni a falat. Egyenesen haladjunk tovább, ne a lépcső fele. Végig kell mennünk a szobákon egészen fürdőszobáig, ahol be az ajtón és egy liftet találunk, amit meg kell ütni. Ekkor kiderül, hogy nincs áram benne, ezért kell elmennünk, ezt lenn találjuk majd a garázsban a kocsinál, úgyhogy menjünk innen ki és a szembe lévő lenti ajtón be. Az elemet, pedig a kocsi mögött a hordónál találjuk. Mehetünk vissza a lifthez, amit megint meg kell ütnünk. Lefelé menet vegyük elő a dinamitokat, mert itt lenn jó öreg bio mass barátunk tevékenykedik :) és, hogy ne szenvedjen hiányt robbanószerben, kapjon is a ?fejére?. Amint ez késsz, mehetünk is fölfele. Irány az emelet fel a lépcsőn át az ebédlőn és menjünk be a 2. szobába és törjük ki a repedésnél a falat. Már csak annyi van, hogy kijussunk a kikötőbe és elfussunk a kábelen.

 

Colonial Power

Megint a házhoz kell menni és be a szembe elhelyezkedő ajtón. Végig a folyosón és fel az emeletre, itt törjük ki az üveget és üssük meg a gépet, hogy zöldre váltson. Már csak annyi a dolgunk, hogy elintézzük lenn a bio masst.

City of The Dead II.

Menjünk be a szembe fekvő épületbe és szedjük fel a fegyvereket, majd át a falon.

 

Old Town

Ez nem nehéz küldetés mindössze annyi a dolgunk, hogy követjük az állatkát. Elöször tetőkön aztán kábeleken és újra tetőkön és mindezt vegyesen egészen a csónakig.

 

Queen of The Underworld

Ez az első világ utolsó pályája és bizony nem is annyira könnyű :). Kapcsoljuk be az auralátást és menjünk el nagyjából egyenesen a csónakig, amin egy könyv és gyertyák vannak. Itt egy voodoo rituálé történt állapíthatjuk meg :) és ennek gyümölcse egy jól megtermett gizmo amit, úgy pusztíthatunk el, hogy levágjuk a lábait és utána a potrohát bántjuk rendesen, a fegyvereink szinte hatástalanok úgyhogy ezzel ne is nagyon próbálkozzunk? Célszerű egy Bloodrage-t benyomni és így megfosztani járóeszközeitől, a fegyvereket pedig a kieresztett állatkákra használjuk és NE kerüljünk a csápjai elé véletlen se?

 

ACT 2.

 

Infiltration and Execution

Itt kapjuk meg a 3. látásmódot, ami a bulett time-ra hasonlít és korlátlan mennyiségben áll a rendelkezésünkre. Na de csapjunk a lecsóba? Első feladatunk az, hogy legyilkoljuk az ablaknál legelésző irodamannt. Aztán menjünk ki és a balra található ajtón menjünk be. Annyit jegyeznék még meg, hogy célszerű a piros gombokat kiiktatni amint meglátjuk, mert ha megnyomja valaki elég kellemetlen helyzetbe kerülhetünk. A következő nagyobb teremben ugorjunk le bal oldalt és menjünk be az ajtón. Ha minden jól megy, akkor itt egy nagy ajtóhoz érkeztünk, ami mellett egy zöld lámpás kapcsoló van (továbbiakban ilyen ajtók tömegeivel fogunk találkozni), de most ne erre menjünk, hanem a pirosan világító cella fele. A cella bal oldalán van egy ajtó, most erre menjünk tovább. Kerüljük meg a teret, ahova érkeztünk és a másik ajtón menjünk be. Itt egy tankhoz kell elérnünk. Ugráljunk fel a legfelső szintre és menjünk a bal oldali (oszlopokkal szemből nézve) faajtóhoz, amit könnyű szerrel be is törhetünk. Az ajtó mögött találjuk első német nemzetiségű barátunk akit el is kell törölnünk a föld színéről. Célszerű ezt Bloodrageel tenni. Irány egy szinttel lejjebb és be balra a zöld ajtón. (meg kell ütni)

 

Communication Breakdown

Egyelőre csak egy út van arra kell menni :). Át a könyvtáron (nézzünk be a sarokba, ott lesz egy shotgun) és a raktárépületen is. (Ne verjük szét az összes dobozt fölösleges úgyis üres :)) Menjünk tovább egyenesen a nagyteremig, ahol lenne az irodász, ha nem menekült volna el a liftel. Nosza fussunk át egyenesen a másik oldalra és üssük meg azt a fránya liftet, had keressünk hozzá elemet. Menjünk fel az ajtó mögött található lépcsőn az emeletre. Megint menjünk tovább ahhoz a részhez, amelyiknél az út kettéágazik az ajtó után. Itt ha elnézünk jobbra akkor repedés van a falon gondolom tudjátok mit kell tenni :). Menjünk be és át az ajtón öljük meg az őrt ezután meghal egy emberke, menjünk ki és nála van elem. Vissza a lifthez és menjünk le vele. Menjünk egyenesen az irodáig ahol az officer tartózkodik, egy szép kis tárral hatástalaníthatjuk is. Fel az emeletre és keressük meg az zöld ajtót, balra van.

 

Thule Chapel

Menjünk egyenesen a szökőkútig, addig nincs semmi elágazás. Itt pedig be az ajtón. Mindjárt meg is látjuk az eddigi legnehezebben megölhető ellenségünk. Hát akkor fogjunk neki és öljük meg :). Próbáljunk ugrálva mögé kerülni és a legütősebb fegyverünkkel lőni amíg meg nem fordul, ha elindul a másik oldalra akkor ugráljunk utána és megint lőjünk rá amint golyóbefogadó-képessége megnő. Ha megöltük, akkor menjünk oda hozzá és vegyük (f)el az iratait. Aztán indulhatunk vissza az előző ajtóhoz.

 

Communication Breakdown II.

Utunk a szembe található ?irányító központ? felé vegyük és menjünk oda a géphez, hogy megosszuk, amit találtunk. Robbanóanyag után kutatva induljunk jobbra, és a repedésnél menjünk egyenesen tovább és rúgjuk szét az alsó dobozt itt van a robbanóanyag. Vergődjünk el oda, ahol az adást adtuk le az előbb üssük meg a gépet és fussunk arrébb, majd le a lépcsőn át egyenesen a nagytermen, a raktáron, a könyvtáron és ki a zöld kis ajtón.

 

Infiltration and Execution II.

Menjünk ki a tankhoz és a szembe található ajtón. Menjünk végig a folyosón, és ha kijöttünk az ajtón, akkor a jobbra találhatón folytassuk utunkat. Visszaértünk a nagy zöld ajtóhoz, most már be tudunk menni rajta.

 

The Dock

Az első tank tetején találunk egy gépágyút, ami hasznos lehet. Fussunk át a termen oda, ahol a szállító van a garázsba és a mellette lévő ajtón be. Itt lesz a 4. célpontunk, akit egy Bloodrage használatával nem nehéz elintézni. Aztán feljebb is ugorhatunk egy szinttel és itt egyenesen tovább (ne a ?speisesaal?-on). Egy ajtóhoz érünk, amit be kell törnünk, ezután jön az 5. célpontunk, ha minden igaz az ajtó mellett jobbra fenn lesz. Megölése után menjünk le és ott egy faajtó, amit szintén be kell törni, erre menjünk tovább. Célszerű bekapcsolni az auralátást, mert a vörös ködben nem annyira egyszerű észrevenni az embereket. Itt ugorjunk feljebb. Menjünk ki az ajtón és fussunk végig jobbra egészen addig, amíg el nem ágazik a folyosó, itt menjünk be a ?waschraum?ba és készüljünk a következő ellenre. Fegyverekkel nem nehéz megölni. Folytassuk utunkat a folyosón és le a lépcsőn, be a sima ajtón és át egyenesen a nagytermen és menjünk ki innen az ajtón megint egy nagy terem fog következni itt jobbra, kerüljük meg a tartályokat és megint lesz szembe egy ajtó, ezen menjünk tovább, és lassan visszaérünk oda ahonnan jöttünk?

 

Infiltration and Execution III.

Jobbra kanyarodjunk el és menjünk a piros folyosón, aztán megint meglátunk majd egy piros folyosót erre tovább és a 2 folyosó után egy ajtón, menjünk be, mégpedig azon, ami jobbra található, itt megint egy zöld ajtóhoz érünk.

 

The Barracks

Menjünk a waffenkammer fele itt át a nagytermen és a végén be balra az ajtón (a speisesaalos ajtón) és itt benn is balra be a konyhába. Itt megint egy ellenség lesz, ha megöltük és felszedtük a nála rejtőző cuccot, akkor menjünk vissza a pálya elején levő zöld ajtóhoz. Itt menjünk le és a szállítókon találhatók gépágyúk, ha nem lenne jobb fegyverünk. Utunkat a másik nagy terembe folytassuk, ahol a zöld ajtókon menjünk be.

 

Lurking Underground

Fussunk végig a folyosón a terembe, ahol egy üveges ablak található, ezt törjük ki és ugorjunk be és jobbra fenn pedig ki. Fussunk el balra és látunk egy robbanást, ott ugorjunk át. Jobb sarokba fussunk, aztán pedig forduljunk meg és a szembe található szobába jussunk be a jobb szélén elhelyezkedő ablakon. Készüljünk fel egy kisebb támadásra és vigyázzunk a gránátokkal. Üssük meg a kapcsolót, hogy a következő terembe léphessünk. Kapjunk is az alkalmon és menjünk át majd be a liftbe.

 

Death?s Quaters

Egyetlen egy utunk van egészen egy elágazásig, ahol is egyenesen tovább egy nagy terem felé. Itt fussunk át és már meg is találtuk a célpontunk. Erősen javalott a Bloodrage alkalmazása. Itt nagyjából egyenesen tovább addig, amíg el nem érünk egy vizes részig. Itt balra ugráljunk el a száraz részig és futkossunk egy picit amíg leszakad. Jobbra (a lépcsővel szemben) találunk egy repedést a falon itt át és fel a lépcsőn. Sajnos fegyvereket nem vihetünk tovább? Menjünk be a liftbe.

 

Hell Hall

Végig a folyosón és nyomjuk meg a kék bizgentyűt és vissza az elejére. A következő résznél jobban tesszük, ha futunk, ahogy csak tudunk, mert a gyilkoló képességünk most nem fog segíteni. Ha túléltük ezt a részt, akkor menjünk és a lépcső mellett található egy kar, amit ha megütünk leállnak a fogaskerekek. Itt menjünk át és fel a lépcsőkön, aztán pedig vissza a csávesz tatyójához. Mivel jönnek utánunk kellemetlen emberek ezért célszerű visszakapcsolni a gépet? Visszaérve a gépágyúállásokhoz dobjunk be nekik egy gránátot. (nem fontos nagyon pontosan célozni, mert úgyis felrobban a hordóktól az egész) Menjünk oda és vegyük fel a fegyvert majd be a mellettünk található liftbe.

 

The Laboratory

Mivel nem szeretjük ha mérges gázt engednek ránk ezért fogjuk magunkat és törjük be a legutolsó ablakot, majd ugorjunk be rajta és húzzuk meg a kart. Ekkor kinyílik egy ajtó arra menjünk tovább fel a lépcsőn és húzzuk meg a kart. Aztán le a szoba másik felére és ott be az ajtón. Át a szobán és itt megint egy kisebb csapat fogad bennünket ezektől jobbra található a következő ajtó. Itt először balra majd a ketreceknél megint balra kell áttörni a falat. Ugorjunk ki az ablakon és a folyosó másik végén, pedig be, ezután pedig jobbra található a repedés. Ezek után már csak jobbra kell menni, hogy elérjünk egy ködös helyre, ahol a következő ellenség lakozik :). Ha megöltük teleportálós barátunkat, akkor nyomjuk meg a kart, ami az első szinten van. Ezután menjünk fel és egy piros ajtón be. Nem kell mást tenni vele, csak kitörni az ablakot.

 

Hell Hall II.

Ahogy betöltötte a pályát, egyből harcolhatunk is? Meg lehet próbálni a Bloodrage-t hátha többre mentek vele, mint én, de kétlem, mert ugyanolyan gyors akkor is, ha benyomjuk. Egy dologra kell figyelnünk, hogyha odafut a kapcsolóhoz, akkor ugorjunk fel nehogy leessünk. Ha meghalt, akkor ugorjunk le, itt menjünk fel és be a baloldalon. A szörnyek megölése után menjünk balra a falon található fémrolóhoz és ugorjunk be.

 

The Mill Mile

Ugorjunk fel a vastag csőre, aztán pedig a párkányra és itt szaladjunk el az utolsó ablakig, mert itt nincs rács, és be tudjuk törni. Készüljünk fel a fogadóbizottságra, majd ugorjunk be. Nyomjuk meg a szembe levő kapcsolót (szoba másik oldalán) ami beindítja a szerkezetet, ezt láthatjuk is. Menjünk oda és óvatosan, nehogy összepasszírozzon minket a gép jussunk át. (Célszerű a lassítást benyomni, mert így könnyebb) Ugorjunk le majd az első futószalagnál tovább. Ha átértünk a szoba másik felében található a következő járat, innen kiérve jobbra van egy kapcsoló, ami kinyitja a szembe elhelyezkedő ajtót. Ha átmentünk a járaton balra szembe egy lift található fussunk oda hozzá és üssük meg. Az elemet jobbra a legszélső helység végén a rakodógépben találjuk. Menjünk le a Liftel és az első folyosón jobbra, majd ?relatív? egyenesen (ezt nem fejtem ki bővebben, mert csak egy út van) a szörnyekig. Hagyjuk, hogy az emberek elszórakozzanak velük az elején, mert elég jól leveszik az életüket, aztán ha meghaltak, akkor fogjuk magunkat Be egy Bloodrage és már, lehet is kaszabolni őket. Indulás tovább egyenesen (a 3. nagy szörnyet nem kell megölni elég, ha elfutunk előle). A következő nagy teremben menjünk fel a lépcsőn a legtetejére, ahol a kapcsoló van. Odaérve egyből üssük is meg, mert ez kinyitja a lenn található lejáratot. Ugorjunk rá és indítsuk el.

 

Deep

Menjünk el jobbra és itt végig egyenesen az ?Explosiv? fele. Majd a végén be a nagy ajtón ami fölé egy ?Achtung Explosiv? felirat van függesztve. (Itt megtaláljuk a robbanóanyagot) Induljunk is vissza a sínekhez. Visszaérve jobbra menjünk a terembe ahol egy nagy vasajtó található, ha az ajtó fele nézünk akkor balra észrevehetünk egy kis lyukat.. Ragadjuk meg az alkalmat és törjük be. A következő szobában az egyik ajtót dobozok takarják el. Verjük szét a dobozokat és törjük be az ajtót. Fussunk át a termen és be a folyosón ahol pedig egyenesen végig (ne menjünk be egy kis szobába se, maradjunk a nagy folyosón). Ennek a végére érve egy zárt dupla ajtó van, amit szintén be kell törni, majd megölni a ?officert? aki itt van és elvenni tőle a detonátort. Ezek után megint menjünk vissza sínekhez és balra tegyük le a bombát, majd menjünk hátrébb. Ugorjunk át itt fenn és menjünk át a másik sínpárhoz, aztán pedig itt végig és a végén az ajtón be, majd megint át a másik oldalra és üssük meg a zöld kapcsolót.

 

Deeper

Egyenesen menjünk tovább a nagy alagúton (a repedésbe ne essünk bele). A 3as elágazásnál menjünk a középső úton tovább, amíg el nem érünk a nagy ajtóhoz, ugyanis itt be és ezen a folyosón is végig :). Elérünk egy nagy zárt részig itt jobbra, ugorjunk be az ablakon. Innen kijutva megint egy nagy részhez érünk, ahol házak is vannak. Menjünk be a bal legszélsőbe, úgy, hogy ugorjunk fel az emberkéhez, aki lő ránk és van egy lyuk tetőn, itt essünk le és itt át a szobán és be a végén balra az ajtón. Erre van a következő ?officer?. Ha megöltük találunk nála egy ?irányítókulcsot? a szoba hátulján van egy kapcsoló, azt húzzuk meg és menjünk be. Itt van a robbanóanyag. Innen kiérve kirobban a balra található torlasz teteje. Erre menjünk is át, majd egyenesen tovább vissza egészen a sínekig. Amint visszaértünk mehetünk is egyenesen tovább egészen az első kanyarig jobbra (el van torlaszolva az út) és itt menjünk át, majd be az ajtón itt megint egy officer lesz, akit nem nehéz megölni. Ha meghalt akkor vegyük el a nála található detonátort. Innen kijutva balra induljunk el és ahol elkanyarodik az út ott tovább a kisebb részén, az ezután következő elágazásnál pedig balra. Ha letettük a bombát akkor hátráljunk. Menjünk az elágazásig, és először balra induljunk, majd az első útnál menjünk befele (balra). Itt végig és ugorjunk át a másik oldalra, hogy bekapcsoljuk a szivattyút, majd vissza a robbantás elágazásához és itt tovább a legszélső úton egészen odáig ahol megöltük az előző officert. Oda ugorjunk át és be balra ahol megint menjünk át a kapcsolóhoz. Ezután megint induljunk vissza ám az elágazásnál egyenesen tovább a kis úton és a nagy piros csőnél (balra) kanyarodjunk le. Itt menjünk teljesen végig egészen az ajtóig (Az egyik nagyobb mélyedés beszakad ezzel vigyázzunk). Nyissuk ki az ajtót és ezzel a lendülettel menjünk is be.

 

The Temple

A járatból kiérve menjük el balra fölfele. Használjuk a 3. látásmódot úgy könnyebb odatalálni ahhoz a fához, amibe bele kell majd ugranunk. Ha ideértünk üssük meg a rés fölött található zöld szemet, hogy kinyíljon a járat. Itt menjünk le az aljára és üssük meg a szemet.

 

Temple Internal

Ha kicsit továbbmegyünk jobbra található egy feljárat, itt menjük fel. Szembe található vízszintes rész (feltételezem taplógomba :)) erre ugorjunk. (Itt vegyük fel a rakétavetőt, mert később jó szolgálatot tesz majd :)) Aztán a szembe fekvő magasabbra és itt megint van egy vékony út, ami egy feljáróba csatlakozik. Ennek a végén egy kis út vezet a fal mellett. Jobbra induljunk el rajta a következő gombáig, ott pedig, ha megkerüljük, van megint egy vékony út, ezen menj majdnem végig és ugorj fel a következő gombára, aztán megint. Innen vezet egy út, lefelé menj végig rajta. Itt megint jobbra és egy nagyobbfajta ágon fel, majd ha a végére értél, akkor egy kis ágon menj végig és ugorj a melletted található gombára. Az úton menj végig majd megint az ágon, és jobbra indulj el a párkányon. Aztán menj itt be, majd ugrálj le a terem legaljára és üsd meg a szemet, ezután be és megint üsd meg a szemet.

 

Temple Guardians

Menj ki és ugorj a legmagasabban fekvő ?gombára?, és üsd meg az itt található szemet. Ugorj le, majd menj be azon az ajtón, ami kinyílt és itt ugrálj is fel. A legtetején öljük meg a 3 gyilkos szándékú lényt. (Célszerű most elővenni a rakétavetőt majd összeterelni őket és?). Miután megöltük őket keressük meg a legalacsonyabb rész a szélén is, itt ugorjunk fel. Aztán pedig menjünk tovább. Keressük meg azt rész, ahol egy ?ág? csatlakozik a következő szinthez, és itt ugorjunk fel. Innen, pedig egyenesen a középen csüngő dologra ugorjunk rá, majd ezen fel és a másik oldalon található egy nagy út, oda ugorjunk át és üssük meg a szemet.

 

Daemite Chamber

Ugráljunk fel a középen található gömbhöz, majd essünk bele (Itt kapjuk meg a 4. látásmódot). Ugorjunk át arra az ágra, ami a katonákhoz visz és üssük meg a gépet. A videó után egyből kezdjük el felfele futni, hogy nehogy felrobbanjunk.

 

Dante?s Inferno

Kezdjünk el balra futni ahogy csak bírunk és ne törődjünk az emberekkel, menjünk el egészen addig a tankig ami az alagút végén van és ugorjunk a tetejére, majd fel.

 

Walls of Jericho

Menjünk be a szembe található kis ajtón és készüljünk egy nagyobb ellenfélre. Amint megöltük ugorjunk is fel és menjünk be az ajtón aztán végig balra.

 

ACT 3.

 

Red Summit

Menjünk egyenesen a várfalhoz, és ott ugorjunk be majd fel a lépcsőn és ugorj át a hídon aztán pedig egyenesen a sarokig itt lesz az egyik ellenség. Innen balra menjünk el és megtaláljuk a következő célpontot. Az első ellenség arrafele mászkál, ahol beugrottunk a toronyba. Amint megöltük menjünk vissza a 2.-nak megölt ember felé és be a rácsos kapun.

 

Old Gaustadt

Indulj el balra a legszélső kék pont fele, ha odaértél, menj be a kiszakad oldalú házba és ugorj fel a tetőre, majd onnan be a nagy épületbe. Menj le majd be az ajtón itt lesz a jobb sarokban egy rakétavető, ezt vedd fel. Menj fel az emeletre és a lépcső mögött található ajtón menj be. Aztán pedig a másik oldalon a jobb sarokban találsz egy eltorlaszolt utat, ezen vergődd át magad, és itt jön a következő ellenség. Megölése után menjünk vissza a lépcsőig, de most balra felfele induljunk el és menjünk addig, amíg fel nem érünk a toronyhoz. A torony mellett van egy széles lépcső, arra menjünk tovább, és menjünk oda az ajtóhoz. Majd vissza és a lépcső és a torony után elhelyezkedő résznél fel. Itt balra található egy nagy terasz oda ugorj fel és onnan a tetőre itt, pedig üsd meg a harangot, majd ugorj egy szinttel, lejjebb itt menj abba a sarokba, ahol egy kicsit más színű a fal és törd be, aztán megint és megint, most már át is tudsz menni. Itt kanyarodj balra utána megint balra és odaértél a következő ellenséghez. Amint megölted, menj vissza a széles lépcsőhöz a tornyoknál, és most menj be az ajtón.

 

Unholy Mecha

Lőjük le az előttünk tanyázó robotot (Célszerű egyfolytában mozgásba lenni). Utána pedig menjünk el balra. Azután pedig intézzük el az utánunk induló officert, ha megöltük menjünk át a terem másik felébe. Bal a terem bal oldalánál a beugró fel van állványozva, menjünk itt fel és ugráljunk fel a kilógó darabokon, és ha teljesen felértél, akkor menj fel a lépcsőn, aztán pedig be jobbra.

 

Teachers and Traitors

Öljünk meg minden embert, aztán pedig a terem másik oldalán, található ajtón menjünk be és egy régi ismerős köszönt ránk (Mynce). Nem lesz egyszerű megölni, hisz ő a tanárunk, de azért egy Bloodrage meg tudja könnyíteni a dolgunk. Menjünk be ott ahol kiszakadt a fal és balra.

 

Nightfall

Jussunk ki az épületből balra aztán fel a lépcsőn. Amint kiértünk menjünk el balra le a lépcsőn és ugorjunk le a másik várhoz és kezd el megkerülni. (Láthatod, ahogy megölik az egyik officert) Menj vissza oda, ahol leestél és ugrálj fel a kilógó részig, aminek menj is ki a végére és ugorj vissza. Ugorj annak az épületnek a tetejére, ahol kijutottál és menj be az ablakon, aztán balra fel a lépcsőn menj fel teljesen, aztán pedig egy út van, arra menj is tovább. Ha elértél a toronyba, akkor üsd meg az itt levő kart. Menjünk egy szinttel lejjebb és ismételjük ezt meg. Menjünk vissza és ugorjunk ki az ablakon és az épület mellett található ajtón, menjünk be (ahol a lámpa van).

 

Courtyard

Ugorjunk ki az ablakon jobbra, majd egyenesen folytassuk utunkat, amíg egy szakadékhoz nem érünk. Ugorjuk át és aztán fel a leszakadt ?terasz? részre ahol van egy faajtó, ezt törjük is be. Ezután jobbra menjünk végig a folyosón és amikor elérkezünk a csigalépcsőhöz menjünk fel rajta, majd megint folyosó lesz aztán lépcső, de nem nehéz ez a rész, mert csak egy út van végig. A legtetején végezzük ki az officert, aztán fussunk ki az épületből, ugyanarra amerről jöttünk. Majd ugráljunk vissza a másik oldalára a térnek és ugorjunk be azon a résen ami kirobbant. Nincs más hátra mint felmenni a torony legtetejére a csigalépcsőn és kiugrani onnan.

 

The Windmill

Annyit kell tennünk, hogy leugrunk és a ?tartórudakat? (fa) szépen szétkaszaboljuk, ha leszakadt tegyük meg ugyanezt a következő szinten is, majd a kitört falon menjünk ki. (A Hedroxokat ne próbáljuk megölni, mert halhatatlanok)

 

The Bridge

Aknamezőre érkeztünk, mit tesz ilyenkor a jó Splinter Celles? Hát bekapcsolja a 3. látásmódját? Sajnos hamar rájön, hogy ez így nem fog menni, úgyhogy ki kell találni valami mást. Ennek a résznek az a lényege, hogy egyfolytában ugráljunk és minél kevesebbet legyünk a földön. Elsőként ugorjunk fel valamire előttünk, aztán pedig el a toronyig, innen, pedig balra a lépcsőhöz. Felérve fussunk át a hídon, ahogy csak tudunk, és ne álljunk meg egy pillanatra se. Amint megöltük az officert induljunk is be az ajtón.

 

Doppelganger

Induljunk el körbe és a bejáratot meg találva induljunk be. Ha megöltük a testvéreket, akkor ugorjunk fel a létrára. Törjük át a kaput, majd menjünk be a szembe levő ajtón.

 

Of Wulfs and Demons

Menjünk végig a folyosón. Először mindenképp a szörnyet öljük meg, még amíg kicsi. Fenn vannak fegyverek, és egy rakétavetőt is lehet találni, ezekkel intézzük el. Aztán pedig a német katonát intézzük el, sok BloodRage segít a dolgon.

 
Számláló
Indulás: 2005-01-18
 
Óra
 
G-mail belépés
Felhasználónév:
Jelszó:
  SúgóSúgó

Új postafiók regisztrációja
 
Rendelések
 
Linkecskék
 
Naptár
2024. Május
HKSCPSV
29
30
01
02
03
04
05
06
07
08
09
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
01
02
<<   >>
 
Szavazások
 

A Múzsa, egy gruppi élményei a színfalak mögött :)    *****    Madarak és fák napjára új mesével vár a Mesetár! Nézz be hozzánk!    *****    Rosta Iván diplomás asztrológus vagyok! Szívesen elkészítem a horoszkópodat, fordúlj hozzám bizalommal. Várom a hívásod!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, egyéb épületek szigetelését kedvezõ áron! Hívjon! 0630/583-3168    *****    Ha te is könyvkiadásban gondolkodsz, ajánlom figyelmedbe az postomat, amiben minden összegyûjtött információt megírtam.    *****    Nyereményjáték! Nyerd meg az éjszakai arckrémet! További információkért és játék szabályért kattints! Nyereményjáték!    *****    A legfrissebb hírek Super Mario világából, plusz információk, tippek-trükkök, végigjátszások!    *****    Ha hagyod, hogy magával ragadjon a Mario Golf miliõje, akkor egy egyedi és életre szóló játékélménnyel leszel gazdagabb!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, nagyon fontos idõnként megtudni, mit rejteget. Keress meg és nézzünk bele együtt. Várlak!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését!    *****    rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com    *****    Vérfarkasok, boszorkányok, alakváltók, démonok, bukott angyalok és emberek. A világ oly' színes, de vajon békés is?    *****    Az emberek vakok, kiváltképp akkor, ha olyasmivel találkoznak, amit kényelmesebb nem észrevenni... - HUNGARIANFORUM    *****    Valahol Delaware államban létezik egy város, ahol a természetfeletti lények otthonra lelhetnek... Közéjük tartozol?    *****    Minden mágia megköveteli a maga árát... Ez az ár pedig néha túlságosan is nagy, hogy megfizessük - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Aktív közösség    *****    Az oldal egy évvel ezelõtt költözött új otthonába, azóta pedig az élet csak pörög és pörög! - AKTÍV FÓRUMOS SZEREPJÁTÉK    *****    Vajon milyen lehet egy rejtélyekkel teli kisváros polgármesterének lenni? És mi történik, ha a bizalmasod árul el?    *****    A szörnyek miért csak éjjel bújnak elõ? Az ártatlan külsõ mögött is lapulhat valami rémes? - fórumos szerepjáték    *****    Ünnepeld a magyar költészet napját a Mesetárban! Boldog születésnapot, magyar vers!